Duikforum Duikforum Discussie / Algemeen Service Reply To: Service

  • De Zeeman Pro nv

    Member
    16 maart 2020 at 18:15

    Quote


    Clements schreef:
    Met Zeeman in Mechelen heb ik het helemaal gehad
    Nieuwe duikschoenen gekocht, blijkt bij aankomst op de duiklokatie ( Filippijnen )dat er twee linker schoenen werden geleverd.Dat kan gebeuren maar de service nadien is werkelijk schrijnend en na 4 keer speciaal er heen te zijn gereden kun je ook nog een hele vriendelijke dame tegenkomen die je nog net niet vertelt dat je een idioot bent.
    De winkel zou gesloten zijn terwijl de site anders vermeld !

    Nee dank u, ik zoek wel een andere winkel in het vervolg.

    Beste Mr Clemens,

    Deze topic is nog maar pas ter mijn attentie gebracht geweest en daarom de late reactie. Eerst en vooral mijn verontschuldigingen voor de levering van twee niet passende botten. Dit zou niet mogen gebeuren en is een fout bij levering. Ik betreur ten zeerste dat u dit pas op locatie achter bent gekomen en kan enkel maar aanraden het materiaal steeds na te kijken bij aanschaf of voor vertrek (en zeker voor verre bestemmingen).
    De winkel verantwoordelijke is momenteel niet aanwezig maar ik zal woensdag zonder fout achter de gebeurtenissen informeren. Ook zal ik uitzoeken hoe het komt dat u hiervoor 4 keer bent moeten terugkomen.
    Omtrent de openingsuren: Deze zijn in de zomer van 2019 aangepast geweest en staan vermeld op onze website en Facebook pagina. Ik vermoed dat u verwijst naar de website openinsuren.be, hierop staat niet de volledige informatie.

    In uw klantenfiche beschik ik niet over uw e-mailadres noch over een telefoonnummer. Indien u mij deze bezorgd via info@dezeeman.be, dan zorg ik ervoor dat u komende woensdag gecontacteerd wordt hier omtrent.

    Nogmaals mijn verontschuldigingen voor de ervaren problemen.

    Met vriendelijke groeten,

    De Zeeman PRO

ajax-loader