Duikforum Duikforum Gezocht Batterijpack UK800

• Batterijpack UK800

HAAI reageerde 3 weken geleden 3 Leden · 5 Berichten
  • wasp

Deelnemer
    30 mei 2021 om 10:41

Hallo,

Via via verkreeg ik een UK800 zonder batterijpack.

Deze zou ik graag opnieuw laten schijnen maar ik zoek dus een batterijpack/houder waar de batterijen in kunnen.

Toevallig iemand een oude UK800 liggen waarvan ik de batterijpack mag kopen of iemand een idee waar ik deze op de kop kan tikken? 🙂

Groeten!

• timbo

Deelnemer
    7 september 2021 om 09:16

zoek je het stuk waar je losse D-cellen kan in monteren of het vast oplaadbare batterijpack? met het eerste kan ik je niet helpen maar ik heb wel de plaatjes om zelf een batterijpack te maken. let wel dat de UK800 door iedereen als verouderd beschouwd word al duik ikzelf er nog wel graag mee.

• wasp

Deelnemer
    12 september 2021 om 09:57

Dag Timbo, zeker interesse om zelf samen te stellen. Het is inderdaad een stuk antiek, maar dat vormt juist de nostalgie (dat was mijn eerste lamp) én het geeft licht. Top he. 😉

Hoeveel vraag je voor het onderdeel en van waar ben je?

• timbo

Deelnemer
    15 september 2021 om 23:45

die mag je gratis komen halen,ik heb er genoeg.

mijn eerste lamp was de UK400,later heb ik in de oosterschelde een 800 gevonden en dan ben ik die beginnen te gebruiken. waren goede lampen,gewoon aan/uit,geen toeters en bellen; Ik woon in Humbeek

• HAAI

Deelnemer
      6 mei 2022 om 06:55

Ik heb ook nog zo een lamp…. Werkt nog, mijn eerste lamp, gekocht in 1995!

Duurde alleen wat lang om te laden en daarom had ik 2 accu’. Heerlijke tijden!

Weergave: 1 - 4 van 4 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader