Duikforum Duikforum Medisch Enkel voor vrouwen !

• Creator
    Discussie

SVp
    Participant

Een belangrijk moreel dilemma, gericht aan de vrouwen op dit forum.

STEL :

Je man gaat een week op duiksafari.
    De laatste dag gaan hij en de rest van zijn 16-kopig gezelschap van de boot, en moeten ze collectief nog 1 nacht in een hotel doorbrengen voor de terugvlucht de volgende morgen.
    Er zijn 8 hotelkamers geboekt met elk 2 van mekaar staande bedden.
    Van de 16 mensen zijn er 2 getrouwde koppels en verder 9 mannen en 3 vrouwen.

Dus :
    2 kamers voor de koppels
    4 kamers met elk 2 mannen
    1 kamer met 2 vrouwen
    Blijven over 1 man en 1 vrouw.

Jouw man is de overblijvende en deelt de laatste kamer met de overblijvende vrouw.

De vraag : heb jij daar een probleem mee ?

En voor de mannen die hier toch beginnen lezen zijn ondanks de vrij duidelijke titel : zou jouw vrouw hier een probleem mee hebben ? (Niet gissen, VRAGEN !)

Mvg.,
    SVp

• Enkel voor vrouwen !

Lazy Charles reageerde 17 jaar, 3 maanden geleden 25 Leden · 75 Reacties
  • Luc Dupas

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 21:59

Mijn vrouw zit in Japan voor het moment dus ik kan het niet even vragen… maar ze zal er geen enkel probleem mee hebben met dat ik met die andere vrouw in dezelfde kamer slaap… zolang we maar niet samen wakker liggen… 😉

• Stropken

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 22:06

Mijn vrouw zit in de living hiernaast dus ik kan het wél vragen ….. maar k’en durve niet anders is de rust weer pleite.

• Stropken

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 22:07

Verdomme,ik zie het nu maar pas.Waarom staat dit hier in ‘medisch’????

• Toontje

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 22:11

Ik heb er geen probleem mee en mijn echtgenoot ook niet.
    Alleen de medische kant ontgaat me….

• Dedjutoch

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 22:13

Ik hem het gevraagd! En ik mag gaan! Maar, als ik nog veel van die stoeme vragen stel terwijl de voetbal bezig is, mag ik nu al vertrekken! En… liefst nie meer trugkomen!

Dedjutoch

• htweeo

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 22:16

Zie geen probleem….als het verkeerd moet lopen zal dat het verschil niet maken…en als het goed zit..ook niet.
    Heb reeds meerdere keren de kamer gedeeld …..zelf mijn tentje om iemand uit de nood te helpen…

• SVp

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 22:25

Ah, ’t is psychologie, dus ik dacht, laat ik het maar bij medisch zetten …

Mvg.,
    SVp

• Urchin

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 22:41

Ik zie ook geen probleem. Eerlijkheid en vertrouwen zijn de basis in een relatie; Als die basis er niet is, waar ben je dan sowieso mee bezig in je relatie.

Dan zullen de problemen wel iets verder reiken dan een nachtje na een weekje duiksafari…

• pyjamaduiker

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 23:31

Ach ,je moet open staan voor alles!
    Hangt gewoon af van hoe de relatie op dat momend is !
    Antwoorden wel veel mannen !!

• Luc Dupas

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 23:39

> Alleen de medische kant ontgaat me….
    Ah ja? SVp is nog steeds aan het bekomen van dat nachtje spoedgevallen na de ontvangst met open armen… met links een deegrol en rechts de keukenrobot… ;-)))

• Toontje

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 23:42

aiaiai….
    Maarehh, ik heb alleen maar mannen gezien die op die trip mee gingen….

• pyjamaduiker

Deelnemer
    12 oktober 2005 om 23:47

Ge weet niet wat er ginder nog aan boord gestapt is :-)))

• Luc Dupas

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 01:51

> Maarehh, ik heb alleen maar mannen gezien die op die trip mee gingen….
    Jamaar Toontje… SVp had toch zitten zeggen dat die GF-boot zo prachtig was en dat alle gerief al aan boord was… toch… ;-)))

• Admin

Beheerder
    13 oktober 2005 om 05:48

Ikke alleen op duiksafarie, loooool wie gaat da mijn vrouwke wijsmaken ?!

• pyjamaduiker

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 06:33

Gij !!!!:-))

• Lazy Charles

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 07:26

Mijn vrouwke zegt dat zolang zij niets te kort komt er geen enkel probleem is :-)))

Neen, serieus nu, mijn vrouwke heeft daar geen probleem mee, zelfs niet als er in die kamer maar één bed zou staan, en ik ook niet. Het is een kwestie van respect voor elkaar.

• belaqua

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 08:30

’t is te zien met wie, en hoe die was tijdens de duiksafari
    anders slaap ik met plezier buiten en mag hij de kamer hebben

is’t ne toffe gast, en een betrouwbaar ventje ..
    dan zie ik niet in waarom niet

ik ga al jaren met mijn duikpartner (niet mijn echtgenoot) naar Egypte en we delen al jaren dezelfde kamer

geen probleem
    en neen …
    ’t is niet wat ge denkt 🙂

groetjes
    belagua
    (leuke vraag trouwens)

• wendy

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 10:01

ik weet 100% zeker dat mijn ventje der niet zal kunnen om lachen.
    (en ik ben nog zo’n een braaf meisje!)
    omgekeerde situatie, ik DENK dat ik toleranter ben:)))
    groetjes

• botervisje

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 10:26

Neen neen Wendy, bij ons is dit niet van toepassing, wij zijn die 2 koppels;-)))))

• Toontje

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 10:30

Ahhhh, en met wie mag ik de kamer delen???

• algje

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 10:32

Ik denk ook dat het afhangt wie de vrouw is, als dat iemand is die mannen “verslind”, dan zou ik liever hebben dat mijn man niet in dezelfde kamer aanwezig is (mannen na een week zonder s.., je weet maar nooit).
    Maar ik heb wel een oplossing gevonden : ik vraag gewoon aan een van de getrowde koppels om eens een nachtje gescheiden te slapen et voilà, 2 mannen bij elkaar en 2 vrouwen bij elkaar :-)))

• Luc Dupas

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 11:00

> Ahhhh, en met wie mag ik de kamer delen???
    Allee dan… ik wil me wel opofferen… maar ik wil dan wel de grootste helft want ik ben ouder en wijder… ;-)))

• botervisje

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 11:01

@ Toontje

Ik bedoelde hiermee Wendy en hare Karel en ikke met Johan, maar ja, dat lukt ook al niet want ALgje wil al ruilen.
    Wat als een van die dames of heren dit wel best leuk vindt?????;-)))

• SVp

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 11:02

@Algje

Dat was inderdaad een mooie oplossing voor het probleem geweest. Alleen, er was op dat moment geen probleem om op te lossen.
    Tot ik van mijn vrouw hoorde dat dat wél een probleem zou geworden zijn was ik de 9de man geweest …
    Ik wou gewoon mijn waardensysteem een testen aan de realiteit, naar ik zie zit ik gelukkig nog altijd op het goeie spoor.

En over mannenverslindsters. Ik vrees dat die alleen bestaan in jullie collectieve verbeelding hoor. Elke man zal je getuigen dat hij nog maar extreem zelden verslonden is geweest.
    Nymfomanie is een fenomeen dat -tot diepe droefenis van velen- slechts zéér weinig voorkomt.
    (Vreemd trouwens dat het mannelijk equivalent van een nymfomane een “gezonde gast” genoemd wordt …)

Ik kom af en toe eens een vrouw tegen die erg goedlachs is, misschien een tikje flirterig, waar het aangenaam is om bij in de buurt te zijn en waar je best lol mee kan trappen. Maar ik ben er zeker van dat, als je effectief wat moest proberen, dat je rap een pets tegen uw oren zou vasthebben.

MAAR : aan de reactie van andere vrouwen te zien vinden zij dit type vrouw gewéldig bedreigend en wordt er dikwijls naar gerefereerd als hoer en slet. (Vrouwen kunnen enorm kattig doen tegen andere vrouwen hoor, amaai ! En als vent merk je er dan nog niet de helft van …)
    Als je met deze vrouwen dan eens een babbelke doet, dan merk je dat die dikwijls maar 1 vriendin hebben, toch op een bepaalde manier een klein beetje eenzaam zijn, dat ze de afkeurende blikken van andere vrouwen spuugzat zijn en dat ze totaal niet weten waarom die andere vrouwen hen zo bekijken.
    Ik denk dat het een kwestie van balans is, die al van jongere leeftijd afwijkt. Als je als meisje in je jeugd iets meer mannelijk gezelschap hebt dan je peers dat goedvinden en dat niet meteen corrigeert, dan kom je terecht in een spiraal van vrouwelijke afwijzing zodat je nog meer aangewezen bent op vrienden van het andere geslacht, etc.

Cheers,
    SVp

• Luc Dupas

Deelnemer
    13 oktober 2005 om 11:19

> Maar ik ben er zeker van dat, als je effectief wat moest proberen, dat je rap
    > een pets tegen uw oren zou vasthebben.
    En waarom zouden alleen de vrouwen mogen “petsen” Stefan ? Emancipatie he… ;-)))
    We zijn toch niet allemaal MCP’s… alhoewel biggetjes toch wel leuk en aardig zijn… 😉

Page 1 of 3

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader