-
CreatorDiscussie
-
9 oktober 2005 om 00:26 #98940
katrijnDeelnemerdenk dat dit item hier wel een plaats heeft … !!!
programma en inschrijven op http://www.hyperbarics.be
tot 3 december in antwerpen !!
-
CreatorDiscussie
-
symposium duikgeneeskunde
-
aanrader!!!! De sprekers zijn op de hoogte van de laatste stand van zaken op duikmedisch gebied en kunnen de zaken duidelijk en helder brengen. degenen die er vorig jaar op de duikveiligheidsdag bij waren zullen dit zeker kunnen beamen.
allen daarheen! -
verleden jaar was het prima en zeer leerzaam.
de deep stops waren toen een van de hoofd problemen
Een aanrader
Dit jaar ben ik van wacht en kan er helaas niet naar toe gaan.
Mijn advies = niet te missen. -
Ik weet toch niet meer dat ik iets betaald heb… maar ja, het is 10 euro waard en meer zelfs ook…
-
Ja, tuurlijk, ik heb me meteen ingeschreven !
Ik vroeg het me gewoon af …Mvg.,
SVp -
ik vermoed dat ze vorig jaar zullen bemerkt hebben dat er nogal wat ingeschreven hebben en niet zijn gekomen waardoor anderen niet de kans hadden omdat het zogezegd “volzet” was bij inschrijving (schrijf ik nu nederlands?)
-
De gedetailleerde uurplanning van de voordrachten is nog niet beschikbaar, maar als het even kan wil ik graag oproepen om nadien met een hoop duik(st)ers nog een plonsje te gaan wagen in de Put van Ekeren… 😉
-
Net bericht gekregen van de organisatoren dat normaal gezien het symposium tegen 17u afgelopen is… dan inpakken en wegwezen… en we kunnen dan gemakkelijk tegen 17u30-17u45 in de Put van Ekeren afspreken…
-
Net bericht gekregen dat DiveNow er een standje mag inrichten. Uiteraard zullen we de duikmedische boeken mee brengen en de magazines.
Andere boeken breng ik graag mee (scheelt weer Porto).
Dus Sinter Klaas en Kerst inkopen …. op 3-12-05! -
Ik heb me maar snel even ingeschreven, want ik wilde toch ook wel heel erg graag daar naartoe. Hopen dat ik nog mag komen.
-
Was vorig jaar ook meer dan de moeite waard.
Dus voor wie zich nog niet ingeschreven heeft…. doen!! -
Ik heb me ook aangemeld en betaald. Nu maar wachten op de post.
Zal zeker gezellig worden. -
Heeft er ondertussen al iemand al zijn toegangsticket ontvangen? Of moet ik gewoon nog wat geduld hebben?
-
Ik heb mijn ticket al een paar weken geleden ontvangen… maar had ook al heel vroeg ingeschreven en betaald.
-
Mijn tickets zijn ook al toegekomen, ook al vroeg ingeschreven en betaald.
-
Ik kan spijtig genoeg niet gaan. Moet naar trouwfeest van mijn beste kameraad…
Maar ben ervan overtuigd dat luc mij goed zal briefen :-))) -
OK… ‘k zal de oefeningen CPR met u opnieuw doen… ;-)))