Duikforum Duikforum Uit fouten leren Nietszeggende waarschuwingsborden!

• Creator
    Discussie

Herman Diving
    Deelnemer

Mooi Luc jij zegt wat anderen denken!

bron het blad “Duiken”

• Nietszeggende waarschuwingsborden!

Dedjutoch reageerde 17 jaar, 4 maanden geleden 10 Leden · 11 Reacties
  • Willij

Deelnemer
    1 oktober 2005 om 17:35

Hoezo Herman? Verklaar je nader.

Schrijf jij altijd in vraagtekens??????????????????????????????????????????

Groetjes, Willij.

• Herman Diving

Deelnemer
    1 oktober 2005 om 17:37

nee Luc had iets geschreven in het blad duiken onder het kopje “Geachte Redactie”

• Stropken

Deelnemer
    1 oktober 2005 om 17:40

Nader verklaren Hermann.Ik lees slechts Het Laatste Nieuws – Playboy en Lui.

• Webmaster

Deelnemer
    1 oktober 2005 om 21:33

Magazine ‘Duiken’ van deze maand, pagina 18

• Werner

Deelnemer
    1 oktober 2005 om 21:47

is dat on line ook terug te vinden webke? ook als je den ‘duiken’ niet meer hebt.

• rubella

Deelnemer
    1 oktober 2005 om 23:41

verklaar es nader… ik ontvang geen ‘duiken’ meer sinds ik telefonisch toestemming gegeven heb het abbonement te verlengen… die hollanders toch?!

• Emmie

Deelnemer
    2 oktober 2005 om 00:48

In de rubriek Geachte redactie – Duiken #10, oktober 2005

Nietszeggende waarschuwingsborden

In de rubriek Zeeuwse Nieuwe van duiken 9/05 staat dat de gemeente Tholen waarschuwingsborden heeft geplaatst bij vier duikplaatsen. Ik vind de informatie die op deze borden staat, huilen met de pet op. Het enige dat volgens mij goed/juist zou zijn, is correcte en gedetailleerde info. Bijvoorbeeld een onderwaterplannetje zodat men kan ziet dat Gorishoek onder water echt geen ‘simpele’ duikstek is en totaal niet te vergelijken is met het Grevelingenmeer. Ook correcte informatie in verband met het tijdstip van de stroomkentering en de correcties ten opzichte van LW/HW in Zierikzee, zodat je kunt vermijden om op het ‘verkeerde’ moment te water te gaan.
    Nu staan er slechtes algemene en totaal nikszeggende ‘waarschuwingen’ op het bord waar je totaal geen houvast aan hebt. Een ‘onervaren’ duiker die daar komt kijken en een stoet van tientallen andere duikers te water ziet gaan, zal rustig dat bord voorbij stappen en denken ‘wat zij kunnen, dat kan ik ook …’
    Zo’n bord is alleen maar goed voor het ‘gerust gemoed’ van diegenen die het daar neergepoot hebben omdat ze zichzelf dan wijs kunnen maken dat ze ’toch iets gedaan hebben’.

Luc Dupas

• DiveNow

Deelnemer
    3 oktober 2005 om 17:01

10 oktober… das straf… ’t nu … 3-10-05

• Luc Dupas

Deelnemer
    3 oktober 2005 om 17:03

“Duiken” nummer 10… de uitgave van oktober 2005… das straf he… dat die begin oktober d’er al is… 😉

• Emmie

Deelnemer
    3 oktober 2005 om 18:14

Dank je Luc voor de uitleg. Had niet verwacht dat we dat zouden moesten uitleggen aan die DiveNow, of heb ik nou weer eens zo verrot getypt. Neuh, daar kan het niet aan liggen…………..

• Dedjutoch

Deelnemer
    3 oktober 2005 om 19:20

Is oktober dan altijd de 10de maand?

Hahaha

Maar uiteraard heb je weer DIK gelijk Luc!

Eddy

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader