Duikforum Duikforum Medisch hoe verdikken?

• Creator
    Discussie

stach
    Deelnemer

jaj julie lezen het goed : verdikken.
    voo rall e vrouwen met complexen of die wat te veel hebben.er staan er reeds voldoende in de rij die wat lovehandels willen doneren maar ik ben geen klant van dokter hoeybergs dus ja dat zal niet lukken .

nu serieus.

ben vorige week op de eerste zwembadtraining tot een vervelende constatatie gekomen.
    vorig jaar : shorty 3mm + 2 kilo = neutraal
    nu : shorty en GEEN lood = negatief.

en ik bemerk dat dus serieus in het buitenwater dat ik nog vlugger dan vroeger koud krijg in het water.vorig jaar kon ik 15-16 graden nog verdragen ,nu is 19graden soms zelf koud.
    Ben nu niet de meesta ctieve duiker onder water (gewoon hangen en neits doen dus) dus krijg je het al iets vlugger koud maar dan nog.

dus iemand idee weet hoe je op een GEZONDE manier wat meer biopreen (of reserves) kweekt?

• hoe verdikken?

anemona reageerde 17 jaar, 3 maanden geleden 15 Leden · 27 Reacties
  • anemona

Deelnemer
    25 september 2005 om 18:21

Zou ik me niet druk over maken Stach…dat komt vanzelf met de jaren….!( zei iemand die de laatste jaren er 15 kg bij ‘kreeg’).
    Ik heb tot voor 10 jaar altijd hetzelfde (te lage) gewicht gehad.

• Luc Dupas

Deelnemer
    25 september 2005 om 18:21

Verdorie Stach.. als ge dat leest… een mens zou d’er goddomme stenen kl***n van krijgen… 😉
    En dan nog meer gaan zinken natuurlijk… ;-)))

Ik vrees dat je “gezond” en “verdikken” moeilijk in dezelfde zin krijgt, tenzij d’er nog ergens anorexia in staat maar ik denk niet dat dit laatste op u van toepassing is.
    Wat dat koud(er) buitenwater betreft… hou er rekening mee dat al na 100-200 duiken uw pak al wat dunner is geworden omdat er wat neopreencellen “geploft” zijn, en zeker als ge regelmatig wat dieper hebt gezeten, dus het is wel normaal dat als het nieuwe van uw pak is ook de warmte-isolatie minder goed is.
    Dat van het zwembad en die shorty en die paar kilo’s lood kan natuurlijk niet zomaar verklaard worden door een natpak dat wat dunner is geworden… mmm… Toch niet teveel vermagerd sedert vorig jaar?

• duikprinsesje

Deelnemer
    25 september 2005 om 18:59

@ stach: minder sexen hÊ grapke

ik denk dat je gaat moeten leven met je “mager zijn”, denk niet op zich dat er wondermiddels zijn om bij te komen… ik eet kilo’s snoep op een dag en kom geen gram aan…

dus je zal andere oplossingen moeten zoeken, misschien iemand die je opwarmt onder water :-))) wil anders met jou nog eens naar nemo gaan duiken zenne :-)))

• Admin

Beheerder
    25 september 2005 om 19:05

Heeeel simpel, gewoon even met mij van genen verwisselen !!!
    Ik verdik met het ruiken en kijken naar iets !

😉
    Jimmy

• stach

Deelnemer
    25 september 2005 om 19:56

kijken mag maar aankomen niet he cyber 😉 of sloeg dat op iets anders soit.

in kilo’s ben ik niet echt vermagerd.ben wel magerder geworden in omtrek.

en wat dat sexen betreft, was dat maar de oorzaak.
    dat dat droogpak er maar vlug aankomt zou ik zeggen en dan een goed weezel extreem onderpakje ooooooooooooo

• Werner

Deelnemer
    25 september 2005 om 20:00

jimmy je vergeet nog “chips” eten erbij te vermelden :p

• Admin

Beheerder
    25 september 2005 om 20:25

verdomme gy ziet den vultje !

😉
    Jimmy

• Admin

Beheerder
    25 september 2005 om 20:27

@Werner !

jajajaaaaaa, mag ne mens nog eens genieten van skoon weer ja !

• htweeo

Deelnemer
    25 september 2005 om 21:22

ik wou dat ik jouw probleem had… even wachten op dat droogpakje en ja een natpakje vraagt op den duur ietsje minder lood en is dan ietsje minder warm…..
    Niet minder op de weegschaal maar minder in omstrek wil zeggen … = meer spieren.:)

• wendy

Deelnemer
    25 september 2005 om 21:26

misschien wat druivensuiker voor de duik?

• yolanda

Deelnemer
    25 september 2005 om 23:08

een aftreksel van absint alsem zou moeten helpen.
    Drink hiervan 1 kopje per dag gedurende 3 weken.

• pyjamaduiker

Deelnemer
    25 september 2005 om 23:14

Ga eens in een sportzaak een pot proteinen halen ,deze gebruiken sporters als voedingsmiddel voor hun spieren .Maar neem dit en je traind niet dan verdik je behoorlijk .

• htweeo

Deelnemer
    25 september 2005 om 23:17

@yolanda, absint is wel een antipotentiemiddel, werd vroeger in frankrijk verboden….

• Stropken

Deelnemer
    25 september 2005 om 23:32

Htweeoo:Vincent Van Gogh is er zijn oor mee kwijtgespeeld.

En PJ:heb eens de ‘fabricage’ van die proteine gezien (deze van de body-builders).Joenge,joenge toch moest ge weten van waar da komt ge zoudt dat nooit ofte nooit meer vreten.

• htweeo

Deelnemer
    25 september 2005 om 23:41

@stropken; just maar zen oor???

• Stropken

Deelnemer
    25 september 2005 om 23:56

Z’n verstand was ie toch al kwijt.

• pyjamaduiker

Deelnemer
    25 september 2005 om 23:58

@Stropken

Da’s bij veel produkten zo ,dat ik niet wil weten van wat ze die maken .
    Daarmee zijn ze verkrijgbaar in verschillende smaken :-))

• Stropken

Deelnemer
    26 september 2005 om 00:01

‘k Ga het je dus niet zeggen,behalve dat ze er wÊl Ovomaltine bij doen voor toch maar een ‘smaakske’ aan te geven.

• Carl A

Deelnemer
    26 september 2005 om 10:16

Stach: het is veel eenvoudiger dan je denkt want: “Ieder pondje gaat door het mondje”…

Elke dag vette friet met mayonaise en 500 gr stoofvlees, minimum 25O gr chips dagelijks en enkele kilo’s snoep,
    een trappist of zeven, 20 klontjes suiker in de koffie, … Resultaat gegarandeerd ! En ja, niet vergeten: zeker geen sport, maar in je zetel blijven zitten… Als het dan nog niet lukt? Naar de Weight Watchers !

• stach

Deelnemer
    26 september 2005 om 10:22

Calr A : die oplossing kon ik ook bedeken maar dat mag ik dus niet niet doen aangeizen ik sinds geboorte geen al te goede lever heb.heb er jaren geen last van maar moet nu ook niet gaan overdrijven want dan …
    Ik mag en kan alles eten zoalng het maar met mate(n) is.

soit zal dus maar droogpakje gaan zoeken.want die slaolie zie ik nog niet net zitten.die schapen op de dijk bij zoetersbout zouden me te graag zien komen denk ik dan zo

• Luc Dupas

Deelnemer
    26 september 2005 om 10:33

> Ik mag en kan alles eten zoalng het maar met mate(n) is.
    OK maat ! Als we u daarmee kunnen helpen, en gij trakteert bovendien, dan willen we allemaal samen met u iets gaan eten he… 😉

• stach

Deelnemer
    26 september 2005 om 11:30

en terwijl nog wat SPd’en zeker jajaj ik voel u al komen
    hoe is het trouwens met je rhum ;- ) want zo een bariton onder water is wel handig te volgen.heb je zelf geen buddy line nodig maar gezond is het niet

• zeepaardje

Deelnemer
    2 november 2005 om 19:16

Ge moet wa meer na-training doen en wa meer duvelkes of paterkes drinken
    ;))
    Eric

• Dedjutoch

Deelnemer
    2 november 2005 om 19:37

Ik zou zeggen: Chimay, Chimay en nog eens Chimay! Maar, onze Jacky is ter ook niet vet van geworden!

Ik zou in alle geval eens bij mijn huisdokter langsgaan, afvallen zonder regime, kan soms op iets wijzen (te weinig van dit, of te veel van dat….)! Als het eventuele “gezondheidsprobleem” aangepakt wordt, gaat het misschien vanzelf de hoogte in op de weegschaal?

Eddy

• Pufferke

Deelnemer
    2 november 2005 om 20:29
Page 1 of 2

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader