-
Discussie
-
Vanaf vandaag kunnen de GODD-fleeces en -Polo’s besteld worden.
Voor foto’s: kijk eens naar de foto’s op de GODD-site (www.godd-duiken.tk). Daar zullen er wel foto’s te zien zijn van de kledij.
de mogelijke kleuren zijn donkerblauw en zwart.
Ze worden geborduurd met het GODD logo en de fleeces ook nog MET UW EIGEN (GEBRUIKERS)NAAM eronder!Prijs:
Fleece: 40,00 euro
Polo: 15,00 euroOm te bestellen: stuur mij een mail met volgende gegevens:
type (polo/fleece)
maat (S-M-L-XL-XXL)
kleur (blauw of zwart)
voor fleece: naam die erop moet (uw eigen naam, of de naam die u op dit forum gebruikt)HOE BESTELLEN:
Cyberwizzz is zo vriendelijk geweest om de bestellingen bij te houden.
dus bestellen en betalen gebeurt via hem.
stuur hem een mail (CyberWizzz AT telenet DOT be) met je bestelling (polo/fleece + maat + kleur + naam op de fleece) en hij zal je zijn rekeningnummer doormailen (of hier op het forum posten)Vooraf niet betaald = geen kledij! (Anders komen daar toch problemen van)
LET OP: aangezien er een naam op de fleece staat kan die niet omgeruild worden voor een andere maat of zo! Wees dus zeker van de juiste maat !
LET OP 2: ik geef EXACT dezelfde naam door voor de fleece aan de drukker die jullie me doormailen ! Let dus op schrijffouten en eventuele hoofdletters
De fleeces zullen worden uitgedeeld op de volgende GODD (09/10/2005). Om deze tijdig klaar te krijgen moet ik een tweetal weken op voorhand de bestelling doorgeven. De bestellingen worden hier dus afgesloten op maandag 26/09/2005.
Kan er iemand ook de link naar deze topic op de andere fora plaatsen (DC-DF-Seamasters-…) zodat ook zij kunnen bestellen?