-
CreatorDiscussie
-
10 september 2005 om 21:41 #94517
Luc DupasParticipantDe page ivm de eerstvolgende GODD van 9 oktober staat (eindelijk) klaar… laat maar komen…
-
CreatorDiscussie
-
Heb reeds via Duikforum laten weten dat ik er weer bij aanwezig zal zijn.
Jippie!!!!!
-
Yep, ksta erop.
Snorkel 112 kom je ook, wil wel met je meeliften. Duiken ook geen probleem hoor:-) -
Helaas
Die zondag land ik (hopelijk) rond 17:00 uur met een vliegtuig uit Egypte op het vliegveld in Brussel. Dus zal ik er deze keer dus waarschijnlijk niet op tijd kunnen gaan geraken. Ook niet voor de napret 🙁 En vrees dat er meerdere van hier niet zullen kunnen komen om deze reden.
Gr Edgar
ps Maar ik neem aan dat Stach wel het EP-en nu wel in zijn eentje af kan toch? 😉 -
hey luc,
schilderke gaat zijn best doen om erbij te zijn.
als je ne buddy vind ;-)))
-
Anders ik wel. Maar hangt altijd af van aantal andere dingen :-))
-
Zal er ook wel zijn ,hoop alléén dat mijn buddy op tijd uit haar bed geraakt :-))
-
Alleen maar je duikbuddy…..uhm…..volgens mij niet alleen dat…..waarschijnlijk moet jij dan gewoon zorgen dat ze op tijd haar bed uitkomt…:)
-
Tja, wat er niet allemaal besproken (en verhandeld) wordt op zaterdag avond bij de brug ? 😉
-
tja, sommige dingen waren niet eens nodig om te bespreken…dachten alle 4 hetzelfde….nu nog weten wat daarvan klopt…Danny????
-
Uh..Irene waar slaat dat nou weer op?
Marleen, Ruud en Badeendje weten wel wie ik bedoel… he Edgar jij was er ook….maar heeft zeker weer niet op zitten letten… -
Merel,
Lag = lach 😉
Gr Edgar
ps Ik stond erbij, en keek erna 😉 -
allee Merel…als Zeeuwse Deerne ben je toch niet op je mondje nu gevallen hè ?
-
Voorruit Pyjama….kom maar eens voor de dag met je nieuwtje…?