Duikforum Duikforum Uit fouten leren Rooie diesel

• Creator
    Discussie

SVp
    Participant

Ik verbuik met mijn mobiele woning 16 liter diesel per 100 km, dus 32 liter voor een retourtje Zeeland.
    Gewone diesel kost 1,13 euro, maar de rooie diesel kost slechts 0,62 euro.
    Da’s 51 cent winst per liter, of 16,32 euro per retourtje Zeeland.
    Ik hoor dat de boete voor het rijden met rooie diesel 500 euro bedraagt.
    DUS : als ik 31 keer naar Zeeland rij (amper een half jaar dus :), dan is de mogelijke boete terugverdiend en rijf ik op het volgende half jaar al 500 euro winst binnen en dan verder 1000 euro per jaar.
    Ik rij al 24 jaar met de auto en kreeg of zag nog nooit een controle …

Commentaren ??

Mvg.,
    SVp

• Rooie diesel

Stropken reageerde 14 jaar, 5 maanden geleden 35 Leden · 111 Reacties
  • Admin

Beheerder
    10 september 2005 om 03:06

Denk er net zo over, heb dat vroeger in mijn legerjaren zo nog gereden…

Is dit bedrag als boete gegrond ??? Dacht dat het meer was, dat ze daarvoor de kilometer teller bekijken.

Mvg,
    Jimmy

• SVp

Deelnemer
    10 september 2005 om 03:08

’t Is een van de dingen die ik me afvraag …

Mvg.,
    SVp

• david

Deelnemer
    10 september 2005 om 03:09

heb jij vorige week naar inspekteurs gekeken op tv1(één)daar houden ze iamant tegen mer rooie diezel (wel een griekse kamionchaufeur) €€€€€€€€€€€€€1250€€€€€€€€€€€€€€
    boete dierekt te betalen dat dat is in holland ook zo voor belzen he

• Admin

Beheerder
    10 september 2005 om 03:15

aië serieuse doemp, maarje het is zoals SVp zegt ikzelf rij van m’n 19 jaar met de wagen. Altijd diesel gereden (de echte, buiten in mijn legertijd) nog NOOIT toen ook niet tegengehouden geweest voor diesel controlle!

Mvg,
    Jimmy

• Admin

Beheerder
    10 september 2005 om 03:16

Maar is niet dien diesel alleen, mocht dit nu werken die slaolie van den Aldi, dan denk ik dat je nog zo’n boete betaald hoor.

• david

Deelnemer
    10 september 2005 om 03:29