Duikforum Duikforum GODD Godd’s volk was er…

• Godd’s volk was er…

Edgar reageerde 16 jaar, 12 maanden geleden 9 Leden · 15 Berichten
  • Jacky Shark

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 21:48

Mens lief, zwart van’t volk(Godd’s volk)…
    De Master spidermind, De Shark(Jacky), de Pyjama,den Edgar,de Svp, de Walter,de Mork, den deze(oef is al gezegd, sorry), GODD zelfs…pffffffffffff!!! niks meer gezellig in Zeeland, om niet over het weer te spreken…een hittegolf!!!

• anemona

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 22:20

Hummm….geen engelen…?

• Spider Mastermind

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 22:21

Inderdaad, maar die met hun bijna dood ervaringen hebben het toch mis met dat licht aan het einde van de tunnel. Toen ik oog in oog kwam met GODD verdween al het licht en stond ik volledig in de schaduw 😉

• anemona

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 22:25

in DE schaduw of in HUN schaduw ?

• badeendje

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 22:33

En waar was dat?

Ben vandaag ook wat mensen van’t forum tegengekomen bij Goes: de Frogman en ik dacht htweeo ook gezien te hebben. Ge kunt echt nergens meer op uw gemak gaan duiken… 🙂

• Spider Mastermind

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 22:52

Hun schaduw? Ik mis blijkbaar weer iets 🙂

• Jacky Shark

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 22:56

Badeendje, gelijk heb ge!!! we gaan vanaf nu alleen de steengroeves beduiken in de hoop geen Goddelijk-volk niet meer te ontmoeten!!!

• pyjamaduiker

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 23:27

Hetlicht van GODD was gisteren maar flauwkes ,na 10 minuten was ik hem al kwijt .
    Maar GODD’s wegen kruisen mij weer op 15m :))))))))))))))))))))))

• Mork

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 23:46

Ja, Jacky (shark) !
    Wat was trouwens weer de belangrijkste taak van GODD ?

Gaat en vermenigvuldig U ???????

• pyjamaduiker

Deelnemer
    21 augustus 2005 om 23:56

Was dat niet de dorstige laven :-))

• htweeo

Deelnemer
    22 augustus 2005 om 00:27

@badeendje, je was effen wel te vlug met de wagen ,ben na de duik daar vanachter geweest, niet te doen zeg!!!Heb je daar niet gevonden. Had daar gisteren een mooie visduik.:-)Gene zwans, maar ik ben vanmorgen als eerste in het water geweest aan het begin (je mag daar wat zeuren hé) en heb geen stof en geen duikers tegengekomen!!!Ook een mooi visduikje gemaakt en proevetje afgenomen en geslaagd.:-)
    Gisternamiddag hebben we een duik op den dijk moeten afgelasten wegens aanlandige wind.groetjes

• SVp

Deelnemer
    22 augustus 2005 om 00:28

Hoi,

Ik zit me wel erg in met Edgar.
    Het laatste wat ik van hem hoorde was om 19:04 een SMS met :
    ” We stonden mooi voor paal (28) 🙁 ”

Op mijn reacties : geen antwoord.
    En ik kan hem geen ongelijk geven.
    Hij is wel 80 km omgereden om nog eens met ons te kunnen duiken en napretten …!

Het is dan ook zo’n domme samenloop van omstandigheden :

* Omdat Jacky Louis is gaan halen bij Paal 28, zat ik met de idee “voor de mensen die op de foute plaats staan is gezorgd”.
    Jacky vroeg daarna nog “Hoe zit het met Edgar” en ik zeg : “Die is eerst gaan vullen en wat gaan eten samen met Ron en ze komen daarna”. Jacky dacht dus natuurlijk “Stefan heeft voor Edgar gezorgd”. Kiki, Ivan en Louis dachten vast “Stefan of Jacky fiksen alles wel”. Net voor we ons begonnen aankleden zit ik nog te denken “Nou, onze Hollands vriendjes nemen er ruim hun tijd voor …”

* Tijdens we ons aan het aankleden zijn, krijg ik telefoon van Walter Dewilder, een ervaren duikvriend van me, waarmee ik vrijdag de 12de afsprak dat hij met ons mee kon duiken in de namiddag. Hij stond op ons te wachten bij Paal 28 en of er iets gewijzigd was aan het plan omdat hij ons niet kon vinden. Ik denk “Oh nee, shit, ik ben de Walter vergeten !”. De ploegen waren al ingedeeld en de meesten waren al de dijk over. We hebben snel-snel nog een ploegenwissel gemaakt waarbij ik nog dacht “Edgar en Ron zijn wel rijkelijk laat, maar ze kunnen samen duiken dus ze doen maar”, door de kleine chaos er nog steeds niet aan denkend dat ze feitelijk nog geen locatie kennen.

Maar hier ging het pas écht mis :

* Ik weet er nog steeds niet het fijne van, maar hoe is het kunnen gebeuren dat we met 10 ervaren duikers tegelijk er in geslaagd zijn om maar liefst een ruim half uur te vroeg te water te gaan ? De meesten zaten er in om 16:45. Ik was ‘rijkelijk laat’ doordat ik op Walter nog even moest wachten en ben ondergegaan om 17:05. En we moesten er feitelijk pas in om 17:18 !

* Doordat we vééls te vroeg in het water zaten heb ik Edgar zijn telefoontje van 17:32 gemist. (Dat was dan ook wel vééls te laat naargelang het getij, maar kom.) Ik vermoed dat hij en Roodrunner dan maar in het water gegaan zijn. Ik heb hem meteen na onze duik 3 keer gebeld om hem te vertellen waar er te napretten viel, maar dat kon hij -snap ik nu- niet horen omdat zij waarschijnlijk wél op tijd (of iets te laat) te water gingen. Tijdens onze duik is mijn euro gevallen over wat er met Edgar en Ron was misgelopen (een mens denkt dan al eens wat rustiger na), dus ik dacht : “Die is boos en neemt niet op”.

* Ik durf te wedden dat Edgar zijn mobieltje uitzet wanneer hij gaat plonzen. Daardoor heeft hij mijn 3 missed calls niet kunnen zien en belde daarom ook niet terug, denkend “Fuck the bastards” oid …

HET SPIJT ME EDGAR, KOM TERUG BIJ ME !
    WE HEBBEN HET NIET ZO GEWILD !

Mvg.,
    SVp

• Spider Mastermind

Deelnemer
    22 augustus 2005 om 01:13

@Jacky, bedankt ook nog eens voor de mooie duik, we hebben er van genoten. “De weg was troebel, maar de gids ervaren” of zoiets.

• Edgar

Deelnemer
    22 augustus 2005 om 11:40

Tis al goed Svp.

Maar niet nog een keer doen hoor. Dit vinden wij Ollanders niet plezant zeg maar.
    Maar je mag het in oktober weer helemaal goed maken. 😉

Gr Edgar
    ps Onze duik bij paal 28 was overigens zeer de moeite waard! Bedankt voor de tip. Oh en wij stonden in ons (droog)pak toen ik u belde. Wij doken van 17.40 tot 18.40 uur in “bijna” stromingsloos water. En tussen de duiken door zaten we heerlijk in het zonntje op het terras bij Smit in Wemeldinge. Tja, en dan wordt het wel us wat later 😉

• Edgar

Deelnemer
    23 augustus 2005 om 11:58

En de napret van dit gezamenlijk voorpretduikje (voor onze gezamenlijke duikvakantie naar de Rode Zee in oktober) vind je vanaf nu op http://www.voorpret.tk.

Gr Edgar

Weergave: 1 - 15 van 15 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader