Duikforum Duikforum Verloren / Gestolen Moto gestolen

• Moto gestolen

Toontje reageerde 17 jaar geleden 4 Leden · 7 Berichten
  • juan moreno

Deelnemer
    6 augustus 2005 om 07:53

Heeft niks met duiken te maken maar indien er onder u zijn die ook motorijder zijn opletten dus naar deze mensen (dieven)!!!

DIEFSTAL

Harley Davidson Heritage Softail 1340

Bwj: 1998

Nummerplaat MAL088

Chassisnr: 1HD1BJL41WY040518

Kenmerken: -Brembo remkit vooraan

-FLH koplicht

-spuitwerk, zwart, zonder logo,chrome verwijderd op spatbord voor en achter

-lederen zijtassen van het merk Texas

-km 84.000

Deze motorfiets werd op zaterdag 02/07/2005 omstreeks 15.00u te Dendermonde op de parking van de Mc-Donalds gestolen.

De 2 dieven van Turkse of Marrokaanse afkomst verplaatsten zich met een witte mercedes bestelwagen met nummerplaat TAV135

Deze nummerplaat staat ingeschreven op een zekere KAYA HASSAN, Velkuilenstraat 1, te 2960 Bree.

Deze persooon staat bij de politiediensten bekend voor een 35-tal auto – en motordiefstallen,

Het adres in Bree is een krotwoning en zou enkel dienst doen als dekmantel van officiele verblijfplaats

Ieder die hiervan een tip kan geven, gelieve deze te melden bij de dichtsbijzijnde politiedienst

• duikprinsesje

Deelnemer
    6 augustus 2005 om 10:44

Jouw motor Juan?

• juan moreno

Deelnemer
    6 augustus 2005 om 11:54

HY prinsesje nee nee niet mijn moto , ik heb da niet al mijn centjes gaan naar duikapparatuur. t’is eentje van een vriend. Is maar waarschuwing he voor de andere motorijders want denk dat zo één machine beetje meer kost dan duikuitrusting he .
    Vele groetjes en dikke kussen van mij he.

• duikprinsesje

Deelnemer
    6 augustus 2005 om 21:49

Ik zal uit mijn doppen kijken, ist goe… ik ga misschien morgen naar de grote markt in oudenaarde, staat het vol met motoren… en moest ik hem zien verwittig de police…

Als ik eens naar aalst kom, zal ik mijn nieuwe aanwinst eens komen tonen, ist goe?

groetjes

• Admin

Beheerder
    6 augustus 2005 om 21:59

Voor motoren (Harley Davidson)moet ge dit weekend in Leopoldsburg zijn .
    Mototreffen van Harley Davidson fanaten met Hells angels uit 13 verschillende landen.

• juan moreno

Deelnemer
    8 augustus 2005 om 06:14

Das goe Prinsesje , laat maar weten wanneer je eens komt , vandaag terug eerste werkdag en niet veel goeste hoor vele groetjes hé.

• Toontje

Deelnemer
    8 augustus 2005 om 06:17

Sterkte!!

Weergave: 1 - 7 van 7 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader