Duikforum Duikforum Verloren / Gestolen Digitaal fototoestel Sony Cybershot P10 Greveling

• Digitaal fototoestel Sony Cybershot P10 Greveling

Dries reageerde 16 jaar, 10 maanden geleden 6 Leden · 13 Berichten
  • JoDeMey

Deelnemer
    31 juli 2005 om 08:45

Op 22/7 rond 23u ben ik op de parking van De Kabbelaar in de Grevelingen mijn digitaal fototoestel kwijtgeraakt. Een Sony Cybershot P10. In perfecte staat dan nog wel.
    Het toetstel had een memory stick van 32MB (gelukkig zo’n kleintje) zat in een zwart hoesje en ik had net mijn foto’s er afgehaald. Gelukkig maar.
    Ofwel heeft iemand het uit de auto genomen ofwel heb ik het op het dak van de auto gelegd en vergeten. Ik weet het niet meer.
    100 euro beloning voor wie mijn toestel terugbrengt!
    Maar ik denk dat ik eerder een walvishaai in de Oosterschelde zal zien dan dat ik mijn toestel zal terugkrijgen.

• Luc Dupas

Deelnemer
    31 juli 2005 om 09:52

Hey Jo, hopelijk heb je snel je speeltje terug !!!!!

Voor wat het waard is: ik heb op mijn fototoestelletje (net zoals op mijn PDA, mijn duiklampen, enz. enz. enz.) een klein watervast stickertje zitten met mijn naam, emailadres en telefoonnummer… Niet dat ik daarmee die spullen niet meer zou kunnen verliezen, maar ik hoop er wel op dat als ik die ooit eens zou kwijtspelen de vinder niet direct gaat denken “gevonden en ik weet niet van wie het is”… 😉

• JoDeMey

Deelnemer
    5 augustus 2005 om 09:22

Dat is een heel goed gedacht!
    Ik zal dit bij mijn nieuw toestel zeker doen.
    Nu ben ik nog op zoek naar iemand die zo’n toestel te koop heeft.

• Dries

Deelnemer
    5 augustus 2005 om 09:33

Hey Jo,

Vraag eventueel eens aan Bruno. Ik dacht dat hij zo’n toestelletje inclusief OW-huis wilde verkopen. Dat van zijn vrouw alleszinds. 😉 Het was wel een P12 dacht ik.

Bruno, als ik me vergis….. mijn excuses hiervoor 😉

Groetjes

Dries

• Luc Dupas

Deelnemer
    5 augustus 2005 om 09:45

Ter info: de P12 is “kloenk” dezelfde als de P10, maar alleen een ander kleur van “jasje”… dus als ge zo’n P12 op de kop kunt tikken, die past net zo goed als de P10 in v.b. het MPK-PHA OW-huis van de P10.

• JoDeMey

Deelnemer
    15 september 2005 om 18:06

Ik vind maar geen tweedehands P10 of P12 te koop.
    Een onderwaterhuis hoef ik niet, want dat heb ik al.

• Toontje

Deelnemer
    15 september 2005 om 18:10

Kijk eens op ebay.de
    Er worden er verschillende aangeboden. Prijs voor een gebruikte p10 tussen 100-150 euro.

• Jambo

Deelnemer
    15 september 2005 om 19:03

Op Kapaza.be staan er ook toestellen. Misschien zit er zo’n model tussen ?

• JoDeMey

Deelnemer
    18 september 2005 om 22:37

Ebay.de, breek mij de mond niet open!
    Ik kocht daar van een Duitser een dsc p10.
    Nu blijkt dat de post in Duitsland het toestel is verloren.
    Het is wel degelijk opgestuurd, maar ja ze vinden het niet meer.
    Klacht ingediend, maar ik denk dat ik naar mijn centen zal kunnen fluiten.
    En de verkoper kan ik niet aanklagen daar hij het wel degelijk heeft verstuurd.
    De miserie blijft duren.

• Stropken

Deelnemer
    18 september 2005 om 22:41

EÊn van onze chauffeurs heeft hetzelfde meegemaakt.Kan ook fluiten achter zijn geld.Toch curieus!

• Luc Dupas

Deelnemer
    18 september 2005 om 22:46

@Jo: ik heb al vele tientallen spullen op de Duitse eBay gekocht… meestal duikspullen maar ook PC-gerief, gsm-dingetjes, fototoestelletjes, OW-huizen, enz. Met de duikspullen is tot op heden altijd alles 100% pico bello verlopen… Met de PC-spullen is ongeveer 20% de mist ingegaan (betaald maar niet geleverd), voor de gsm-dingen zelfs de helft, maar blijkbaar is het “gekend” dat op eBay voor PC- en gsm-spullen er heeeeeel veel louche/onbetrouwbare verkopers zitten, en dat is jammer. Ik heb ook al diverse (altijd Sony) digitale fototoestelletjes op eBay.de gekocht en dat is ook altijd prima verlopen. Je moet wel altijd naar de “rating” kijken van de verkopers, als daar negatieve scores tussen zitten mijd je die verkopers best!

• JoDeMey

Deelnemer
    29 september 2005 om 22:07

Danku Dries voor den tip van den Bruno die zijn P12 verkocht.
    Ik heb hem inmiddels gekocht en zal hem binnen 2 weken uitvoerig kunnen
    testen in Sharm El Sheik. Jippie !!!

• Dries

Deelnemer
    29 september 2005 om 22:14

Graag gedaan 🙂

Weergave: 1 - 13 van 13 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader