Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video TK prof. OW video huis

• TK prof. OW video huis

• movieman

Deelnemer
    17 mei 2005 om 12:06

Ik verkoop :

-Sony DVCAM PDX-10

– Elite package van Light and Motion zijnde : bluefin OW huis met Elite Lights in peli koffer

– extern scherm van Light and Motion wat boven op het OW huis wordt gemonteerd.

– 2 reserve lampen voor Elite lights + 1 extra baterij pack

Deze set kost nieuw op +10.000 euro, mijn set die 10 maanden oud is mag weg voor 6000 euro!

eventueele extra’s te bespreken : super Macro en Super wide angle lens

Meer info over het OW huis vind je op http://www.uwimaging.com/products/video_housings/bluefin_v900/bluefin_v900.htm

• movieman

Deelnemer
    17 mei 2005 om 20:55

Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik bij mijn nieuw huis voor de High Definition camera mijn scherm en elite lights kan blijven gebruiken.
    Daarom maak ik een prijs zonder dit alles en 1 met

Het OW huis bluefin met de PDX-10 DVCAM camera mag weg voor 4250 euro wil je alle extras erbij dan kost hij dus 6000 euro (extra lensen niet meegerekend)

Groeten Bruno

• movieman

Deelnemer
    27 september 2005 om 11:44

Nog eens even bovenaan zetten!

Ik verwacht mijn High Definition OW huis binnen enkele weken, en mijn Bluefin OW huis staat dus nog steeds te koop.

Sony DVCAM PDX-10 3CCD met Bluefin OW huis in peli koffer
    4000 euro en het is de jouwe!

Groeten Bruno

• Jacky Shark

Deelnemer
    27 september 2005 om 12:41

Geen geld voor zo een super-goed camera(ik heb een paar DVD van de Movieman thuis, en het is kreem de la kreem)…had ik het geld maar!!!’ k sen helaas blut.

• movieman

Deelnemer
    27 september 2005 om 16:27

Jacky,

Een beetje minder op verlof gaan he 🙂

Groeten Bruno

• Jacky Shark

Deelnemer
    27 september 2005 om 16:36

Gij zegt tegen mij: minder op verlof gaan!!! zou je eerst het voorbeeld willen geven???
    Succes met het verkoop.

• movieman

Deelnemer
    27 september 2005 om 18:20

Jacky,

Ik noem het dan ook werken 🙂

Groeten Bruno

• Jacky Shark

Deelnemer
    27 september 2005 om 22:52

‘T zijn de zotten die werken!!!

• Stropken

Deelnemer
    27 september 2005 om 22:59

Ja,maar Bruno’s manier is toch zààààlig!!

• movieman

Deelnemer
    16 maart 2006 om 08:25

Dit nog eens bovenaan zetten met een nieuwe prijs!

Bluefin Elite Travel Package + remote monitor 5316 €
    Sony DVCAM PDX10 3600 €
    Super Wide Angle lens 600 €
    Super Macro Lens 500 €
    Extra Batterij voor Elite Lights 200 €
    Spare kits (o-ringen etc) 200 €

Totaal prijs 10.416 € in aankoop!
    Alles is in perfekte staat en werkt perfect!
    De resultaten van deze camera zijn onder tussen redelijk bekent! 4 internationale festivals heb ik gewonnen met “Bedrog en Misleiding” wat volledig is gefilmd met deze set.

Vraagprijs 4500 € voor alles, en niet voor discussie vatbaar!
    Ik zal dit tentoon stellen op de duikbeurs in Antwerpen volgende week.

• Fiekes

Deelnemer
    16 maart 2006 om 10:50

Ik wil wel, maar als eerste video is dat toch een beetje te professioneel …

• movieman

Deelnemer
    16 maart 2006 om 11:24

Tja het is maar zoals je het beziet!
    Als je alles nieuw gaat kopen en je koopt laat ons zeggen minder “proffesioneel” materiaal, ben je vermoedelijk bijna even veel kwijt!

• Stropken

Deelnemer
    16 maart 2006 om 20:22

Mij zou dat materiaal ook interesseren.Mààr als ik dat professioneel materiaal zou hebben dan ben ik plichtsbewust ook verplicht om professionele duikreizen te doen en … daar wringt het schoentje én de portemonnee.
    Voor mij is het ook goedkoper om je dvd’s aan te schaffen.

• Ocean

Deelnemer
    16 maart 2006 om 22:05

en Fiekes,

Als je dit echt als hobby gaat doen, dan streef je toch altijd naar beter (en meestal duurder) materiaal.
    Als je het budget hebt, waarom ineens geen professioneel materiaal aanschaffen? Dan kan je Bruno concurrentie aandoen!

• Stropken

Deelnemer
    16 maart 2006 om 23:22

Ik wil je wél sponsoren door je dvd’s te kopen!

• movieman

Deelnemer
    17 maart 2006 om 08:21

Stropken,

Het is niet omdat je professioneel materiaal hebt dat je “professionele duikreizen” (wat dit ook mag inhouden) moet doen he!
    Ik zal je eens iets straf vertellen, ik heb op dit moment zo goed als 2000 duiken! waarvan 5 stuks in België of Nederland! 4 ervan heb ik meer dan 15 jaar geleden gedaan , en de laatste heb ik vorig jaar gedaan om toch maar eens naar die sepia’s te gaan kijken. maar ik heb vorige maand besloten om me een droogpak op maat te laten maken (het is besteld) en ben van zin om hier te gaan duiken! met als grote reden dat ik denk dat er hier zeer interessante dingen te filmen zijn! en niemand heeft ooit op een degelijk niveau iets deftig gemaakt over bv. de Noordzee en zijn wrakken, maar eveneens de Oosterschelde met al zijn leven is buiten duikers in België en Nederland volledig onbekend!
    Maar in elk geval al bedankt om mijn films te kopen, je krijgt de kans op de duiksportbeurs.

Oceaan, mij concurentie aandoen, daar ga je wa vroeger voor moeten opstaan zenne 🙂

• stach

Deelnemer
    17 maart 2006 om 09:12

seg bruno ga mee naar scapa flow he. weinig degelijke info te vinden en prachtige wrakken meent men van 11 tot 20 augustus

• movieman

Deelnemer
    17 maart 2006 om 09:54

Stach stuur me daar is wa meer info over! die periode zou ik mogelijk wegkunnen, en klinkt interessant

• Fiekes

Deelnemer
    17 maart 2006 om 10:40

Mail onderweg !!
    ps: ik weet dat movieman dat ook wel zal zien in mailbox …
    maar stach zal dat niet zien …

• Stropken

Deelnemer
    17 maart 2006 om 20:20

Ja Bruno,met zulk materiaal ben ik al aan het wegdeinen naar Tahiti,Truk Lagoon,het Groot Barrière Rif en dies meer.

Ik mag er niet aan denken dat ik met een camera van een paar tienduizend euro met mijn kl….n van de’n dijk vlieg aan de Oosterschelde!!!

Weergave: 1 - 20 van 20 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader