• Creator
    Discussie

botervisje
    Deelnemer

Gezien we solidair zijn met cyber zijn we vandaag een duiklamp verloren:-((((
    Het gaat om een UK400 – Lichtgroen. Het gaat om de lamp van onze zoon Dennis (hij is ze niet kwijtgeraakt maar vaderlief). Dus als iemand van jullie een duikje gaat doen op DEN OSSE parking, kunnen jullie eens uitkijken aub? We zijn ze verloren bij het uit het water gaan maar een heel stuk naar links van het “trapje van Irene” (als je voor het water staat).

• duiklamp

• botervisje

Deelnemer
    27 april 2005 om 21:52

gaat er echt niemand meer naar den osse???????

• pyjamaduiker

Deelnemer
    27 april 2005 om 22:10

Ga dat even op een nederlandws forum zetten ,kans dat er daar misschien iemand gaat duiken .Als je het tenminste goed vindt??

• Luc Dupas

Deelnemer
    27 april 2005 om 22:10

Normaal gezien zit ik zondag met de club op de Nieuwe Kerkeweg, Margo… we zullen eens uitkijken he. Hoeveel naar links is “een heel stuk” ?

• Werner

Deelnemer
    27 april 2005 om 22:20

Margo, staan jullie gegevens in de lamp adres/tel in huis/accupack?

• botervisje

Deelnemer
    27 april 2005 om 22:30

@luc mercikes zoo een 100 meter

@werner spijtig genoeg niet maar tis een licht groene

• Admin

Beheerder
    28 april 2005 om 05:40

Allez ge hebt het ook gekunnen, met wat gaan we nu onderwater volgend WE ?
    Ge moest da nu echt nie gedaan hebben da solidair zijn, ben ervan gepakt zie !

😉
    Jimmy

• botervisje

Deelnemer
    28 april 2005 om 12:37

’t is niks jongen, graag gedaan (????????????????)
    Enfin, we zijn ze kwijt niks aan te doen, maar gelukkig heb ik nog een reservelamp hé, hoewel die UK van onze Dennis echt wel goed was, maar ja. Alweer kosten hé, en ’t is bijna moederdag:-))) Zal ik mijn lamp aan Dennis geven en mezelf op een nieuw laten trakteren:-)

• pyjamaduiker

Deelnemer
    30 april 2005 om 22:42

Is die lamp nu nog gevonden ????

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader