Duikforum Duikforum Medisch Diepte roes experiment

• Creator
    Discussie

blue
    Deelnemer

Duikers gevraagd

De komende 2 jaren worden er tijdens dit onderzoek ca. 240 sportduikers, zowel boven als onder water, neuropsychologisch getest. Gestart zal er waarschijnlijk worden in het voorjaar van 2005 en dit gaat gebeuren in Nemo 33 in Ukkel (bij Brussel in België).

Getracht wordt om de groep van 240 sportduikers zoveel als mogelijk aan een aantal voorwaarden te laten voldoen. Zo zullen er evenveel mannelijke als vrouwelijke duikers worden getest, er zullen evenveel laag als hoog opgeleidde duikers worden getest en ook zullen er evenveel jongere als oudere duikers worden getest. Verder zullen er een aantal linkshandige duikers en een aantal duikers die roken worden getest.

Het samenstellen van een groep duikers zoals hierboven beschreven lukt alleen als men kan kiezen uit voldoende duikers die zich willen laten testen. Daarom ook wordt er een beroep gedaan op sportduikend Nederland om zich massaal aan te melden als proefpersoon voor dit onderzoek. Het zal wel duidelijk zijn dat niet iedereen die zich aanmeld ook uitgenodigd kan worden.

Enkele dingen om te weten zijn:
    De inschrijving is kosteloos.

Ook als u uitgenodigd wordt zijn er geen kosten aan verbonden.

Uitgenodigde duikers komen op eigen gelegenheid naar Nemo 33.

Een onderzoek zal voor u een halve dag in beslag nemen (exl. reizen).

De onderzoeken worden in de weekeinden gepland.

Via de mail krijgt u tijdig door wanneer, etc. u in Nemo 33 wordt verwacht.

Alle duikers krijgen per mail hun persoonlijke testuitslagen toegestuurd.

Indien niet uitgenodigd, dan krijgt u dit ook door via de mail.

Uw mailadressen worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt

http://www.roesderdiepte.nl/

• Diepte roes experiment

Admin reageerde 17 jaar, 7 maanden geleden 19 Leden · 34 Reacties
  • stach

Deelnemer
    22 februari 2005 om 18:01

als er eens iemand een een vergelijking kan maken met de belgische opleidingen t.o.v. de nederlandse opleidingsniveaus dan kunnen we weten wat we moeten selecteren

• BlubKoen

Deelnemer
    22 februari 2005 om 18:09

Ingeschreven.

dacht dat het 2° stuk van de opleidingen de belgische versie zowat benaderde.

LBO: lager secundair onderwijs
    MBO: hoger secundair onderwijs
    HBO: hoger onderwijs van korte type (is dat nu niet Master?)
    Academy: universiteit / hoger onderwijs lange type (is dat nu niet Bachelor?)

Groeten

Koen

• pyjamaduiker

Deelnemer
    22 februari 2005 om 18:25

Kunt dat opzoeken met google.

• rubella

Deelnemer
    22 februari 2005 om 18:25

Hoger onderwijs korte type: HOKT -> Graduaat en sinds de Bologna akkoorden een Bachelor
    Hoger onderwijs lange type: HOLT -> Master en sedert de Bologna akkoorden gelijkgeschakeld aan een universitaire opleiding.

HOBU: Hoger onderwijs buiten de universiteit, dus in een hogeschool.

• dennisv

Deelnemer
    23 februari 2005 om 00:54

heb eens geinformeerd met de vraag : krijgen we resultaten over onze eigen ‘grenzen’

resultaat : zie site onder ‘duikers gevraagd’

geen antwoord dus

• dany 2

Deelnemer
    23 februari 2005 om 01:42

Als je fatsoendelijk kan lezen staat er letterlijk op de site:

“Alle duikers krijgen per mail hun persoonlijke testuitslagen toegestuurd”

dus wel degelijk een antwoord op je vraag !

• Admin

Beheerder
    23 februari 2005 om 05:49

Bij deze ook ingeschreven !

Mvg,
    Jimmy

• dennisv

Deelnemer
    23 februari 2005 om 09:11

aha, t staat er idd tussen, mijn excuses

• Glenn

Deelnemer
    23 februari 2005 om 10:06

Voila se, ook ingeschreven!

Groeten,

Glenn.

• HD

Deelnemer
    23 februari 2005 om 11:10

Verdorie,
    Ik zou daar ook wel willen aan meedoen maar ik ben bij Nelos, dus geen sportduiker….

Spijtig nu toch? 😉

• Luc Dupas

Deelnemer
    23 februari 2005 om 11:42

‘k Had me eergisteren al aangemeld (maar nog geen enkele bevestiging van mijn aanmelding gekregen…)… als linkshandige NELOS-duiker met een DAN… 😉

• Webmaster

Deelnemer
    23 februari 2005 om 12:12

Had me gisteren ook reeds ingeschreven, maar dan als ONhandige NELOS duiker

• Luc Dupas

Deelnemer
    23 februari 2005 om 12:32

Tja… dat vroeg ik me ook af… bij die vraag “links, rechts, of maakt niet uit”… of ze bij dat laatste de ONhandigen dan bedoelden… ;-)))

• SVp

Deelnemer
    23 februari 2005 om 16:23

En wat denken jullie van de stelling dat het een scam is die enkel geldige mail-adresen van duikers te pakken willen krijgen voor spamming ?

Of moet ik mijn paranoia-pillekes terug beginnen pakken ?

Mvg.,
    SVp

• N2Junkie

Deelnemer
    23 februari 2005 om 16:24

ja

• blue

Deelnemer
    23 februari 2005 om 16:37

of wa minder diep duiken 😉

• Webmaster

Deelnemer
    23 februari 2005 om 17:11

awel,
    gisteren kreeg ik een mailtje van een padi instructeur uit Thailand en die vroeg me doodleuk of ik hem eens alle email adressen van de belgische duikclubs kon doormailen…

• Jean-Marie

Deelnemer
    23 februari 2005 om 17:17

Niet zo verwonderlijk webbie. In Thailand hebben ze wellicht nog nooit van een Wet op de privacy gehoord.

• blue

Deelnemer
    23 februari 2005 om 17:28

hehe waarschijnlijk nie…

• dennisv

Deelnemer
    23 februari 2005 om 18:03

hd ? ik snap em niet

• Zeemeermin

Deelnemer
    23 februari 2005 om 18:29

Bij deze ook ingeschreven, maar k’vrees dat er ook geen bevestiging zal komen !
    Vrouw die Nelos & Padi volgt – Arena & Dan heeft – die rookt en pinten drinkt !!!
    We zullen wel zien wat er van komt.
    Groetjes

• pyjamaduiker

Deelnemer
    23 februari 2005 om 19:51

Gisteren ook ingeschreven ,maar zullen alléén maar kunnen bevestigen wat ik al wist .Dat ik knettergek ben :-))

• Admin

Beheerder
    23 februari 2005 om 19:56

Inderdaat ! ;-p

• Pufferke

Deelnemer
    23 februari 2005 om 20:35

Nou, ik heb me ook aangemeld. Spannend hoor.
    Oh ja Luc, ik heb ‘geen voorkeur’ opgegeven bij die handigheid. Dat komt omdat ik er nog steeds niet uit ben. Linkshandig geboren en omgevormd tot rechtshandige. Zou ik daarom niet zo handig zijn denk je? ONhandig ben ik niet hoor, ik heb ze allebei en ze werken beide prima:p

• Luc Dupas

Deelnemer
    23 februari 2005 om 20:46

Wel Ed… net hetzelfde bij mij… geboren als linkshandige en dan vroeger “met de harde hand” (lees: fikse tikken op de vingers met een lat als je het fout deed) moeten leren rechts schrijven… Was best normaal vroeger want met die “ballonpennetjes” en een potteke inkt links schrijven zorgde geheid voor compleet blauwe handen en vingers en een blad vol strepen… Maar toch… het was “harde dwang” toen om rechts te leren schrijven…
    Dus… ik ben linkshandig maar schrijf rechts… maar als ik v.b. aan een bord sta kan ik daar evenzeer links gaan schrijven en dat is reuzehandig als je daar iets staat uit te leggen… 😉

Page 1 of 2

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader