Duikforum Duikforum Medisch Klein operatie’tje

• Klein operatie’tje

david reageerde 17 jaar, 5 maanden geleden 7 Leden · 8 Berichten
  • BlubKoen

Deelnemer
    22 februari 2005 om 14:37

Hallo iedereen,

Deze vrijdag moet ik even onder het mes. Niets erg, enkel een talgkliertje op mijn oor dat overijverig is geworden en maar blijft groeien laten wegnemen.

Toen ik mijn chirurg vroeg hoelang ik niet mocht zwemmen/duiken zei hij doodleuk dat ik toch een week of 3 uit het water zou moeten blijven.

Heeft er iemand van jullie hier al ervaring mee? Ben namelijk ook voor mijn 3* aan het trainen en daar 3 lessen van missen zou ik toch ook spijtig vinden, om nog maar niet te spreken van al dat onderwatermoois dat ik zou missen …

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Koen

• jurgen galicia

Deelnemer
    22 februari 2005 om 14:41

je zal toch moeten wachten tot de wonde volledig genezen is.
    zal afhangen of er al dan niet hechtigen geplaatst worden, de grote en diepte van de wonde, …
    dus vooraf moeilijk in te schatten hoelang het zal duren

• kingo

Deelnemer
    22 februari 2005 om 16:30

Koentje,3 weekskes…..Jij hebt geluk,allee ,niet negatief opnemen hee,maar ik moet erook onder voor rugoperatie.
    Ik kom hier niet op om te klagen,zeker niet,maar ik denk dat ik er toch een maand of 7 zal uit zijn.
    Khoop voor jou het beste
    Good luck

• dennisv

Deelnemer
    22 februari 2005 om 16:33

hechtingetjes zijn pas na 3 weken ‘waterdicht’.
    je moet er rekening mee houden dat de wonde/hechting week wordt als er veel water op komt, waardoor dit losweekt en de wonde open gaat.
    Infecties, pijn, einde duiken

• BlubKoen

Deelnemer
    22 februari 2005 om 16:45

Kingo, inderdaad, ik zal die 3 weekjes zeker overleven, zeker nu ik weet dat er mensen zijn, die er zo lang tussenuit gaan. Ik wens je veel beterschap op voorhand!!

Feit is gewoon dat het zoiets vreselijk klein is (nog geen erwt groot), daarom hoopte ik dat mijn chirurg een beetje overdreef. Blijkbaar niet dus.

Spijtig, maar dat betekent eens een beetje meer vrije tijd he 🙂

Bedankt al voor jullie feeback!!

• dennis

Deelnemer
    15 maart 2005 om 20:10

Niets aantrekken van al die dokterszever. Als ik die moest geloven mocht ik al vijf jaar niet meer duiken met mijn diabetes. En ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan mijn sport als nu.

• SVp

Deelnemer
    15 maart 2005 om 21:37

Als het mijn oor zou zijn, ik zou er “ten gepasten tijde” veel OpSite op spuiten en eens lekker duikske gaan doen.
    Natuurlijk moeten dokters het juiste advies geven en je voor alle mogelijke risico’s beschermen …

Mvg.,
    SVp

• david

Deelnemer
    19 maart 2005 om 20:31

of trainer met een droog pak he
    hahaha

greotjes david

Weergave: 1 - 8 van 8 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu