Duikforum Duikforum Reizen Estartit

• Creator
    Discussie

duikelaar
    Deelnemer

Wij (2volw.1kind),willen in juli(13n) naar Estartit gaan met de auto.
    Wie kent een goed hotel(***) aan de zee,en natuurlijk een goede duikbasis?
    Ook het reisbureau of touroperator.
    Het is de bedoeling voor één duik in de voormiddag te doen en de rest met de familie rond te kijken.

• Estartit

anemona reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 11 Leden · 17 Reacties
  • Luc Dupas

Deelnemer
    14 februari 2005 om 20:21
  • vlozzy

Deelnemer
    15 februari 2005 om 12:49

kijk hier ook eens
    http://www.la-sirena.net/

• jef

Deelnemer
    15 februari 2005 om 18:53

Hoi duikelaar ik duik er al 8jaar ken daar eens zeer goed hotel +een zeeeeeer goede schipper-duiker ned.taalig ,wat wil je weten ik vertrek dit jaar op 2/7en duik er uiteraad ook

• jef

Deelnemer
    15 februari 2005 om 22:38

Duikelaar , eventjes voor alles opgezocht!
    Hotel Neriada*** 250 meter van het strand ligt aan het rond punt bij het binnen rijden van,L’Estartit ik betalen voor 2 duiker tesamen +-700€ voor 10 dagen hp.
    kamers zijn geriefelijk toch niet luxuies het eten is er goee buffetvorm geboekt bij; reizen Staelens in Wetteren -Jet Air. Duikclub El roi del mar(duur)-en er is er nog enen ook te duur maar ik ken zijn naam niet.
    Ik duik al jaren bij Jan die heeft mij leren duiken in wetteren en woont nu in la escla in dien u wenst laat ik hem weten van u komst en ik denk dat je dan ook met ons mee kunt , jan heeft er +-1500 jajaja 1500 duiken in dat gebied , en duiken is er stukken goed koper ,nog vragen? bel me dan, niet in de voormiddag ,ik kan te vroegste op deze site antwoorden zaterdag

• jef

Deelnemer
    15 februari 2005 om 23:23

mijnen nr. vergeten van de klestijzer!
    0474.678.669

• duikerduiker

Deelnemer
    21 februari 2005 om 21:08

Wij zijn er vorig jaar een week geweest. We verbleven in Hotel Univers**, op een 50-tal meter van het strand. Het is een klein en eenvoudig hotel, maar gezellig en lekker eten (wel geen kinderanimatie) voor +- 30 euro per nacht.
    We hebben er ook gedoken maar ik weet niet meteen meer met welk duikcentrum, ik zoek dat eventueel nog even op. De meeste medewerkers in het duikcentrum waren Nederlandstalig dus dat valt goed mee. Aangezien ik toen nog maar 1*duiker was moest ik duiken met een instructeur van hen en dat is goed meegevallen. We hebben veel mooie duiken gedaan.
    Zoals je in andere topics kan lezen, kan je er ook kantduiken doen in de buurt bv. in Montgo richting Escala.

• Jimmy

Deelnemer
    22 februari 2005 om 20:25

Hé, duikelaar
    ‘k zit zowat met het zelfde probleem dan jij. Ik zit in het volgende dorp gelogeerd maar dan 14 dagen later nl in Augustus. ‘k Heb daar een appartement gehuurd aan het strand en mijn vrouwtje zaagt ook steeds dat ik te veel ga duiken.
    ‘k neem altijd mij n eigen zodiac(je) mee om ginder de duikstekken te verkennen.
    Dus als je nog niks hebt vast gelegd overweeg eens om de eerste weken van Aug te komen, dan kan je steeds met mij mee en hoef je alleen je duikflessen te laten vullen.( weet daar een vulstation voor € 60 geven ze 11 vullingen. andere buddy’s die daar zitten tijdens die periode mogen ook altijd ctc opnemen.

• vinkske

Deelnemer
    23 februari 2005 om 14:47

beste duikelaar,

Wij gaan in verlengde weekend naar Spanje (rosas)
    We logeren in Hotel Univers waar ook de duikschool is gelegen (CIR)
    Naar schijnt een heel goede duik basis
    Voor meer info na verlengde weekend in mei

groetjes Peter

• vlozzy

Deelnemer
    24 februari 2005 om 07:45

Hotel Flamingo
    Voor 6 dagen HP met 1 duik per dag , vanaf 303 euro tot344 euro naar gelang de periode
    Kinderen onder de 12 jaar min 30% enz …..
    Ik ga sinds 10 jaar 2 maal per jaar naar L’Estartit ken dat hotel en is zeker niet slecht
    http://www.la-sirena.net/nl/nl-index.htm

• duikelaar

Deelnemer
    10 maart 2005 om 18:03

Reis is geboekt naar Estartit van 16july tot 31jyly voor +/-1000€ in hotel Neriada(Merci Jieppi) en dit voor 3 personen(1kind) bij Jet-air.
    Jieppie,ik zal je nog bellen voor ginds te duiken.
    En voor de rest allemaal bedankt.

Duikelaar.

• Jimmy

Deelnemer
    10 maart 2005 om 18:56

Hallo, duikelaar ik kom daar normaalgezien toe op 30 juli dus we zullen elkaar daar net kruisen.
    eerste dag een beetje uitrusten van de reis en tweede dag zal jij al aan het inpakken zijn.
    jammer mischien een andere keer of als je wil op 31 juli voor mij nie gelaten hé

• Di

Deelnemer
    10 maart 2005 om 20:00

Er is ook een goede chinees, zelfservices ge kunt er zo veel opscheppen als ge wil en komt er altijd van tafel gerold voor nog geen 25 euro met een fles Riocha (goede rode wijn)bij! Ik krijg al terug goesting als ik er aan denk.

• Di

Deelnemer
    10 maart 2005 om 20:01

Ik ben het nog vergeten te zeggen 25 euro voor twee personen.

• Bram

Deelnemer
    11 maart 2005 om 11:48

Duikelaar,

Ik heb hier veel folders liggen van Estartit, ook van een goed duikcentrum vlak aan de haven.
    Je mag deze info gratis hebben, maar dan spring je best eens binnen.

Of ik stuur ze naar jou toe.
    Reageer liefst even via m’n mail adres aub indien interesse

Mvg,

B.

• Hans Nuytten

Deelnemer
    2 juni 2005 om 11:26

Zijn er duikers op dit forum welke in L’Estartit zijn tussen 11/06/05 en 18/06/05.

Groeten van,

Hans

• Hans Nuytten

Deelnemer
    20 juni 2005 om 10:20

Beste duikvrienden,

We zijn pas terug van 1 weekje duiken in L’estartit.Het was mijn eerste keer aan de
    Costa Brava voorwat het duiken betrof.En het is ons voor 100% meegevallen.De duiken(6)rond
    het “Medes” eiland waren zéér mooi en de moeite waard.
    Veel vis(grote tandbaarsen,murenen,adelaarsroggen,congers,harders,zeebrasem,zeenaalden,
    octopussen,langousten,scorpioenvissen ,enz…),mooie gorgonen,grotten en tunnels.De kust/
    kantduiken(4)waren iets minder van onderwaterleven.
    De zichtbaarheid onderwater was redelijk(tss 10 à 15 meter)en de temp. van het water
    bedroeg op -20 meter +/- 17°C.
    Het duikhotel waar wij verbleven is zeker een aanrader voor duikers.Centrale ligging aan
    de Yachthaven/centrum,gemaakt door en voor duikers,zéér vriendelijk,zeer lekker van eten,
    nette kamer.En een groot pluspunt was de prijs.Voor 1 week(kamer) in volpension met wijn en water aan tafel + 10 bootduiken(5 rond de Medes eilanden,5 kust/kantduiken)lood,15l
    stalen fles voor de prijs van 450 euro per duiker.Voor een niet-duiker bedroeg de prijs
    223 euro voor het verblijf(7n) in V.P.Voor meer informatie over het duikhotel:zie website
    http://www.hotellesilles.com/
    Dit zijn natuurlijk de prijzen voor deze maand(juni).
    Het vliegveld van Girona (RYANAIR)ligt op 45 km van Estartit en is te bereiken met een
    busverbinding(6,30 euro).
    Estartit is een aanrader als duikbestemming.

Met de duikgroeten van,

Hans

• anemona

Deelnemer
    20 februari 2006 om 20:17

vandaag op http://www.marktplaats.nl:

Ik heb 6 bootduiken gewonnen maar kom daar nog even niet in de buurt.
    Ga je van de zomer duiken in de golf van Rosas dan is dit je kans om goedkoop 6 bootduiken te kunnen maken!!
    zie de foto’s

info:
    ave

Telefoon: 0651731411

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader