Duikforum Duikforum Reizen reisverslag reis Mozambique

• reisverslag reis Mozambique

Nathalie de Lange reageerde 16 jaar, 5 maanden geleden 4 Leden · 5 Berichten
  • movieman

Deelnemer
    11 februari 2005 om 15:23

Beste forumlezers,

Ik vertrek zodadelijk naar Mozambique op zoektocht naar de Manta’s!
    Ondanks het feit dat ik aardig wat duiken heb bijeenverzameld heb ik op enkele flitsen na nog nooit een goede manta duik gedaan!
    Nu waar we gaan duiken Tofo Beach blijken Manta’s altijd aanwezig te zijn in grote aantallen!
    Jullie kunnen de komende dagen/weken een reisverslag volgen op mijn website http://www.vui.be onder bruno’s weblog, waar je kan lezen wat ik er allemaal meemaak en of ik die
    ******** Manta’s nu eindelijk eens goed van dichbij kan bekijken en filmen
    Filmpjes ervan (hopelijk) zullen na de reis op mijn site worden geplaatst.

Bruno

• Hans Nuytten

Deelnemer
    11 februari 2005 om 15:45

Hallo Bruno,

Veel duikplezier in Mozambique.En maak maar mooie beelden van de Manta’s en al de rest
    onderwater.

Met de duikgroeten van,

Hans

• movieman

Deelnemer
    19 februari 2005 om 12:24

Website is bijgewerkt!
    Ik kan jullie verklappen dat het zeker de moeite is!
    Nog maar 4 duiken en Mantas tot ze je oren uit komen

Groeten uit Tofo Beach Mozambique

• stach

Deelnemer
    19 februari 2005 om 12:46

voor de mensen die het gaan lezen

een bakje voor je kweil of speeksel in andere taal 😉 is zeker niet overbodig

• Nathalie de Lange

Deelnemer
    14 maart 2006 om 18:00

Hallo,

Wilde even melden dat we weer gaan starten met het nieuwe seizoen in Mei.
    Bijna iedere 3 weken rijden we 3 weekse safari’s naar Swaziland, Mozambique en Kruger Park. De combinatie van wildparken, het Mozambiquaanse leven, tropische stranden, soms kamperen en soms een hut slaat erg aan. We doen een verscheidenheid aan activiteiten zoals paardrijden, surfen en vissen, zeiltochtjes en Bounty eilanden en maakt het ook interessant voor een eventuele niet duikende partner. Ik hoef hier bijna niet te melden dat de wereld onder water wel heel erg spectaculair is. We hebben in de afgelopen 4 jaar 26 reizen uitgevoerd en al 24 keer manta’s gezien en 22 keer walvishaaien. En dan komen we standaard nog dolfijnen, schilpadden, veel koraalvissen en naaktslakken tegen. En zelf 2 keer Dugong! Je snapt dat we blij zijn met die statistieken. Tijdens de reis volgen we de Mozambiquaanse kust, bezoeken Maputo en de Unesco stad Inhambane, we zeilen op een dhow, bezoeken de tropische Bazaruti Archipel, maar met de nadruk in Mozambique dus op duiken. 7 Dagen hebben we om bellen te blazen.Heb je interesse, kijk even op http://www.compasstravel.nl. De reis is vanaf €1600 en dat is voor 3 weken, incl vlucht, transport, begeleiding, accommodatie, entreegelden, zeiltocht per dhow.
    Groetjes, Nathalie

Weergave: 1 - 5 van 5 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader