Duikforum Duikforum Verloren / Gestolen Gestolen ademapparatuur zwembad Aalst 18/01/2005

• Gestolen ademapparatuur zwembad Aalst 18/01/2005

• Aussie

Member
    8 februari 2005 at 18:10

Beste ,

Volgende ademset werd mij ontvreemd na een zwembadtraining in Aalst op 18/01/2005 tussen 22h00 en 23h00 .

Beschrijving ademapparatuur :

*Gele octopus Beuchat type VS :
    Gele tubing : is op bepaalde plaatsen licht bruin verkleurd door inwerking van chloor
    *Ademapparaat Scubapro R 380
    *Internationale aansluiting voor de fles: Bevestiging aan fles bevat witte stiftmarkeringen
    ( Kunnen niet gemakkelijk verwijderd worden )
    *Manometer: < 50 bar in rood aangegeven *Inflatorslang *MK2 : Scubapro Ben nog maar juist begonnen met te duiken en heb het al zitten . Om de muren op te lopen ! Set nog maar 3 keer gebruikt ! Alsof het allemaal nog niet (financieël)genoeg geweest is : duikopleiding , aanschaf duikmateriaal ,...en nu dit nog ! Men zou direkt ermee (met te duiken )stoppen ...

• Luc Dupas

Member
    8 februari 2005 at 18:17

Klinkt als een tweedehands setje van Frank_Meise… 😉

SUCCES met je zoekactie Aussie !!!

• Stropken

Member
    8 februari 2005 at 21:29

Sportieve club daar in Aalst!!!

• botervisje

Member
    8 februari 2005 at 21:31

amaai……van clubgeest gesproken:-(((((((((

• jef

Member
    9 februari 2005 at 02:22

ik hoop dat je zo vlug mogelijk uw materiaal terug heb !
    dat de dieven zovlug mogelijk ontmaskert worden, uit de club gezet worden , nergens nog terecht kunnen en hun namen op alle site’s vermeld worden.,maar is het soms niemand die het heeft meegenomen om u te foppen? of toevallig meegenomen?en wat zegt jullie bestuur van zoiets ? z’on aperaatuur ken je toch onmiddellijk? natuurlijk is het zo , we kopen bijna allemaal het zelfde materiaal en dan wordt het moeilijk op afstand te ontdekken van wie wat is .Maar ja eerlijk is mooi en zeldzaam.

• jef

Member
    9 februari 2005 at 02:38

wat mij trouwens ook opvald aussie idat je dit nu pas meld z’on 3weken na de feiten.

• Aussie

Member
    9 februari 2005 at 09:55

Allen reeds bedankt voor de reacties ,

De reden waarom ik het pas nu meld is dat ik tot heden nog steeds verwachtte dat iemand deze set “per ongeluk ” meegenomen .

Het is ook moeilijk iemand te beschuldigen .
    Het zwembad is open voor het ganse publiek en op het moment van gebeuren zijn er ook andere clubs aanwezig .(o.a. club van waterpolo,…)
    m.a.w. het kan iemand van onze club zijn (tot heden is daar mijn set nog niet verschenen en “bijna” iedereen heeft zijn eigen materiaal ,…), iemand van een andere aanwezige club of een “toevallige” voorbijganger (=dief)!

• Aussie

Member
    9 maart 2005 at 19:52

Niemand iets gezien of gevonden ?

• juan moreno

Member
    30 maart 2005 at 16:33

Beste Aussi , er zijn drie duikclubs in Aalst ; op welke dag was je daar toen het spijtige gebeurde . kan je mij een lijst met grote letters met info over dat matriaal toemailen . ik zal dat eens omhoog hangen . en ook eens goed rondvragen voor jou. meer kan ik spijtig niet doen. hoop dat het terug komt. maar je moet wel specifieker zijn niet terug iedereen over dezelfde kam scheren . als ik weet welke dag het gebeurde kan ik rondvragen , ik ken mensen van alle drie de clubs. bezorg mij de juiste benaming zodat ik dat kan meenemen op mijn zoektocht. groetjes moreno!!!!!!

• juan moreno

Member
    30 maart 2005 at 16:48

Beste A. heb met knippen en plakken zelf al een blad gemaakt ,ga het deze avond nog omhoog hangen in zwembad in alle hoop. groeten moreno

• juan moreno

Member
    30 maart 2005 at 16:59

18 / 01 was nen dinsdag dacht ik; zo heb ik alles wat nodig had . zal mijn best doen he; tot later.Moreno

Log in to reply.

Original Post
0 of 0 posts June 2018
Now