-
Nieuw in de GODD-kledinglijn
-
Fleece zoals die van Luc borduren is geen probleem.
Ook uw naam (of gebruikersnaam op dit forum) erbij borduren kan.Ik kan ook mutsen laten borduren.
Het zijn deze mutsen: http://zoekertjes.duiken.be/muts.jpgIk ga het mezelf gemakkelijk maken deze keer, dus 1 type fleece (die van Luc), 1 kleur (zwart) en allemaal met GODD logo en eigen naam geborduurd.
Mutsen enkel met GODD logo geborduurd (weinig plaats om naam erbij te zetten).
Ook de polo’s zijn nog verkrijgbaar in donkerblauw of zwart (weinig verschil tussen de kleuren !) met GODD logo geborduurd (geen naam)Prijs:
Fleece zwart: 40,00 euro
Muts zwart: 5,50 euro
Polo donkerblauw: 15,50 euro
Polo zwart: 15,50 euroéén detail: die mutsen moeten per doos van 24 afgenomen worden.
Laat eens weten indien jullie interesse hebben in één of meerdere items.
Nog niet storten of definitief bestellen, ik moet eerst een gedacht hebben van hoeveel interesse er is. (als er bijvoorbeeld geen 15 mutsen gevraagd zouden worden, ga ik geen doos bestellen) -
beste webbie
luc heeft mijn bestelling reeds doorgegeven ik zou nog een muts willen
dank bij voorbaat
-
1x Fleece Large
Bij voorkeur donkerblauw….jajaja ik weet het WEBKE…maar mogelijk willen de meeste bestellers toch die kleur ! -
@ Luc, post ne keer een fotoke van uwe fleece please……..
mercikes. -
Yo Werner, kijk eens op http://users.skynet.be/dupas/duiken/specials/godd_fleece.jpg
Zoals Moontje zei, de ‘echte’ GODD-fleece is zwart en als ik die fotografeer zie je toch geen details… dus dan maar even het 100% zelfde model/merk/type opgesnord op het net in een kleur waar je wel iets ziet. Rits tot beneden dus, 2 zakken met rits, hoge kraag die je achteraan nog wat kan aanspannen.
-
1 muts en 1 fleece XXL.
Iemand inmiddels de tel bijgehouden ??? -
Deze 2 fleece’s voor mij XL graag.
En dus ook ne mutsEn een stuk of 5 GODD boxershorts ! 😉
Mvg,
Jimmy -
Nou Moontje… dat is toch wel een supersupersuperkleine string die je wou bestellen hoor… gaan heel piepkleine GODD-lettertjes zijn… 😉
Zwart allicht ? -
lolllllllll, goe gezien luc, maar ik wil ook wel sterrekes (allez, maak er maar sterren van)
-
ik zoek nog een sponsor… die wil financieren dat logo van GODD op mijn auto staat int groot… :-)))