Duikforum Duikforum GODD GODD duik op 13/02

• GODD duik op 13/02

Glenn reageerde 17 jaar, 6 maanden geleden 22 Leden · 74 Berichten
  • anemona

Deelnemer
    14 december 2004 om 09:25

Datum : 14/12/2004 01:58:08

——————————————————————————–

Voila zie… onze GODD-page staat alweer klaar voor de volgende… die van 13/02/2005… de inschrijvingen zijn geopend… 😉

http://users.skynet.be/dupas/duiken/specials/

Toontje Datum : 14/12/2004 02:01:24

Ikke!!!!
    Bij deze….

Luc Dupas Datum : 14/12/2004 02:05:40

Je bent de eerste Toontje… dus je hebt recht op een dubbele portie (6 dus) welkomszoenen op 13/02… 😉

Toontje Datum : 14/12/2004 02:12:08

Ik ben vereerd, met genoegen :-))
    En kom met buddy dus die verwacht natuurlijk hetzelfde :-))

Luc Dupas Datum : 14/12/2004 02:15:21

Vanzelfsprekend he… 😉

JantjeB Datum : 14/12/2004 02:28:57

Ne, het staat al in mijnen agenda. (zonder druipneus hoop ik) zal ik er zijn.
    Zeeland?

CyberWizzz Datum : 14/12/2004 06:50:44

Het staat ook in mijn agenda en ge moogt rekenen ob een tal buddy’s van mijn club ook !
    IK zeker, voor de rest laat ik nog weten met hoeveel we komen.

Mvg,
    Jimmy

duikprinsesje Datum : 14/12/2004 07:27:11

ik zal spijtig genoeg niet kunnen komen, moet werken ((((:

Luc Dupas Datum : 14/12/2004 08:38:41

Hey Jimmy, Jantje, jullie zijn genoteerd… maar om begrijpbare redenen zie ik dat niet zitten van die dubbele portie welkomszoenen…
    Maar misschien kunnen Toontje en haar buddy dan in mijn plaats de honneurs waarnemen en zal ik die dan eerst extra aan hen geven en zij geven die, tweedewangs dan wel, door… ;-)))

Mieke Mieke Mieke toch… die data lagen al zolang vast… tssssss… ;-(

• HD

Deelnemer
    14 december 2004 om 10:05

Na een deel van jullie ontmoet te hebben de vrijdag heb ik wel véél goesting om mee te komen; MAAR… weet er iemand hoe koud het water nog is in die periode?
    Ik heb namelijk geen droogpak en ook geen natuurlijk isolerend laagske…

• Jacky Shark

Deelnemer
    14 december 2004 om 10:08

…het is genoteerd en laat niks tussenkomen!!!

• Jacky Shark

Deelnemer
    14 december 2004 om 10:45

Hoe koud het is in de Grevelinge in Feb.: afhankelijk van de winter(streng of zacht)…
    ik denk rond de 6°…kan ook kouder hoor, maar warmer denk ik niet.Het is de koudste periode ook, gehele winter nog net niet achter de rug…een onderpakje aandoen, het scheelt een paar graden hoor.

• Luc Dupas

Deelnemer
    14 december 2004 om 12:23

Hey Dimi,

‘k Heb even mijn loggings van de laatste 2 jaar nagekeken en in februari 2004 noteerde ik een 3C in Zeeland, en in februari 2003 was het koudste dat ik vond een 1.5C.
    Maar zoals Jacky zegt, met een gewone dunne (2mm) surfshorty onder je natpak doe je al wonderen he! Voor het moment kost zo’n surfshorty van hun merk Tribord amper 20EUR bij Decathlon in Antwerpen of Roeselare… je kan er niet voor sukkelen… zelf doe ik nu in deze periode zo’n Tribord surfshorty aan onder mijn 1-delig natpak en de mensen die er zondag bij waren op de GODD kunnen je vertellen dat kou toen geen probleem was voor mij… 😉

Groetjes, Luc

• anemona

Deelnemer
    14 december 2004 om 12:53

mmmmm……..maar Luc…jij hebt andere EXTRA ISOLATIE………………….!:-))

• Luc Dupas

Deelnemer
    14 december 2004 om 13:03

Euh… mmm… ‘k moet ootmoedig bekennen dat zo’n maatpak van een paar mm superkwaliteit biopreen niet te versmaden is in deze omstandigheden. Nu… ’t is ook iets waar je jarenlang aan spaart he… zo’n surfshorty koop je gewoon… 😉

• HD

Deelnemer
    14 december 2004 om 13:14

Bedankt voor de info Luc,
    Ik ga zaterdag eens langs bij Decathlon. Dat zal inderdaad de beste en snelste oplossing zijn… Dat biopreen groeit nie zo goed bij mij 😉

• Admin

Beheerder
    14 december 2004 om 18:35

Ja, blijven doorduiken en je niet geven.
    Kom je wel gewend hoor, maar ja beschik ook over wat biopreen 😉

Mvg,
    Jimmy

• pépé

Deelnemer
    15 december 2004 om 21:12

Annick en Elie zullen voor 80% zeker aanwezig zijn.

• buceador

Deelnemer
    15 december 2004 om 21:17

welke 20% ga je thuis laten Elie ?

;-))

• HD

Deelnemer
    16 december 2004 om 22:58

Ben vandaag naar decathlon geweest… Die shorty’s verkopen ze enkel in de zomer, in de winter hebben ze daar immers geen vraag naar en nemen ze die dus ook niet in stock; Dat verkoopt niet zo goed naar het schijnt…

• Stropken

Deelnemer
    16 december 2004 om 23:10

Naar welke Decathlon ben je geweest HD?Decathlon Campus in Villeneuve d’Asq heeft ze binnen volgens mij (drie – vier weken geleden toch).

• Luc Dupas

Deelnemer
    17 december 2004 om 00:26

Zeg Dimi, ik ben daarstraks in de latere namiddag bij Decathlon in Antwerpen geweest omdat ik daar in de buurt moest zijn… en ik ben gewoon uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken of ze die shorties nog hadden. Ja hoor! Tientallen en tientallen hingen er nog… 20EUR… D’er hingen er een hoop in de rayon van het surfgerief, en d’er hingen er nog veel meer op de dwarse wand net voor de rayon van het duikgerief, daar waar al die duikpakken over een breedte van ruwweg 7-8m hingen. Tientallen en tientallen hingen er nog… model WS122…
    zie http://www.decathlon.fr/Magasin/produit.asp?int_DeptId=27317&int_DeptPereId=3735&int_PfId=195122

Groetjes, Luc

• HD

Deelnemer
    17 december 2004 om 09:53

F###!!!
    van al die decathlons kies ik er weer de verkeerden uit!!
    Ik dacht: Roeselare is 15 km dichter dan Antwerpen, dus zal ik maar naar ginder bollen…
    Aan de deur lagen er nog foldertjes, dus zo eentje meegepakt en na een tijdje zoeken gevraagd waar die spullen hingen..”die zijn tijdens de winter niet voorradig”

Misschien dat ik nog eens naar a’pen ga deze weekend.

• Admin

Beheerder
    17 december 2004 om 17:17

Hey HD,

Ben er net geweest, er lagen er toch nog redelijk in de Decatlon hier te Roeselare ben er net geweest. Erover gekeken dan ?
    Heb er trouwens een leuk bij-te-werken kapje in neopreen gevonden (Surfkap) die ook zijn deel zal doen bij me warm te houden het is een volledig gesloten kap tot over de neus die ik heb bijgewerkt en ik nu kan gebruiken als “volgelaats neopreen gezichtkapje” ne hele boterham maar zal serieus schelen denk ik, in koudduiken.
    Was nog het enige waar ik erg koud had m’n gezicht. Nu zal dit verholpen zijn.

Hier een paar foto’s:
    http://www.mijnalbum.nl/fotoalbum.php?m=fto&a=1&id=82266&key=XGGWIFGZ

Verschiet niet, lijk wel een gangster of MS’erke. 😉

mvg,
    Jimmy

• Ocean

Deelnemer
    17 december 2004 om 17:23

Cyber,

Wat een foto…
    Ben jij de reus van de bende van……?
    🙂

• Admin

Beheerder
    17 december 2004 om 17:24

ikke é !!!!
    zeeeeer gevaarlijk !

• Ocean

Deelnemer
    17 december 2004 om 17:26

de bende van GODD hé 😉

• Admin

Beheerder
    17 december 2004 om 17:31

Yep !!! 😉

Maar kom, 5 mm neopreen op je gezicht of géén zal wel schelen denk ik.
    Een beetje snijwerk maar zeer doenbaar, boven aan de kap is het een nog dikker neopreen.
    Is van Tribord.

Werd geïnspireerd door Luc’s doe het zelf hoekje …

Mvg,
    Jimmy

• HD

Deelnemer
    17 december 2004 om 17:36

Cyber,
    Van die shorty’s aan 20€ waren er geen te vinden. Heb het zelfs aan een verkoopster gevraagd en die is mee gaan zoeken. Zelfs mijn madam heeft de winkel ondersteboven gekeerd ;-).. Zij heeft er wel nog eentje gepast, maar haar maat was er ook niet meer tussen.

• Admin

Beheerder
    17 december 2004 om 17:43

Ja, is mogelijk heb geen maten bekeken dat wel… maar er lagen er een stuk of wat op het einde van het watersport reon (een stuk of 6 geloof ik). Heb wel geen prijzen bekeken of nagevraagd.
    Moest je willen dan bestel ik er wel ene voor jou, komt wel terecht ben iedere week wel ergens te vinden en bezorg het je dan.

Mvg,
    Jimmy

(nen Decathlon duiker) ;p

• HD

Deelnemer
    17 december 2004 om 20:54

Zeker en vast bedank,
    maar ik moet zoiets passen, want ik weet mijn maat nie…
    ‘k zal wel nog eens rondkijken, er is geen haast bij.

• pyjamaduiker

Deelnemer
    19 december 2004 om 22:53

ik kom ook !!

• buceador

Deelnemer
    27 januari 2005 om 20:43

en ik ook 🙂

Weergave: 1 - 25 van 74 reacties

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu