Duikforum Duikforum Reizen Hotel + parkeren schiphol

• Hotel + parkeren schiphol

Baksteen updated 2 years ago 9 Members · 13 Posts
  • joe

Member
    16 april 2019 at 17:38

Bestaat dit nog, slapen in een hotel dat gelegen is in de buurt van Schiphol, pendelbus naar de luchthaven en je auto mag ondertussen blijven staan op de hotelparking? Welke hotels hebben jullie voorkeur?

Johan

• Willems koen

Member
    16 april 2019 at 19:55

Van der Valk Schiphol bedoel je dan?
    https://www.hotelschiphol.nl/park-sleep-fly/

• Sea-King

Member
    17 april 2019 at 11:01

Google anders even hé , kost je minder tijd dan dat hier te vragen…

• Cthulhu

Member
    17 april 2019 at 12:20

Je wint er praktisch gezien weinig tijd mee, aangezien het maar 2 uur rijden is.

• Sea-King

Member
    17 april 2019 at 12:25

Cthulhu schreef:
    Je wint er praktisch gezien weinig tijd mee, aangezien het maar 2 uur rijden is.

Is te zien wanneer je vlucht vertrekt hé.
    Als je door het spitsverkeer moet….

• willin

Member
    17 april 2019 at 15:25

Wij gaan steeds overnachten in Ibis of Ibus Budget. Mag de auto de vakantie blijven staan.
    busje komt zo en hopla, fijn naar de luchthaven

• Cthulhu

Member
    17 april 2019 at 18:44

Sea-King schreef:
    Is te zien wanneer je vlucht vertrekt hé.
    Als je door het spitsverkeer moet….

Aangezien hij wil overnachten ga ik er van uit dat het ’s morgens vroeg is en om 4h is het nog rustig op de baan.

• joe

Member
    17 april 2019 at 19:26

Bedankt voor de reactie.
    Internationale vlucht is rond 11 uur en als je Gent en Antwerpen moet passeren lijkt me dit geen overbodige vraag.

Johan

• Willij

Member
    18 april 2019 at 21:06

Al eens aan de trein gedacht? Die stopt onder de centrale hal van Schiphol.
    Zo reis ik al jaren. Geen gestres. Geen last van de file.

Als ik een vroege vlucht heb ga ik laat in de middag de dag er voor. Lekker eten op Schiphol of Amsterdam en daarna overnachten in Citizen M. Daar loop je van Schiphol overdekt naar toe. Zo heb je nog een extra vakantie dag.

• dennisv

Member
    19 april 2019 at 08:26

De laatste keer dat ik met de trein ging, was ik langer onderweg dan de vlucht naar kuala lumpur. Nooit meer!

• angelofede

Member
    19 april 2019 at 09:14

Wij hebben al overnacht in ibis budget en Ramada Amsterdam (toen het nog anders noemde) en bieden deze formule aan.Ik kan het beide aanraden, Ramada heeft wel een zwembad.
    Als wij na ons werk naar daar vertrekken kiezen we voor ibis budget, anders iets met een zwembad.

De trein hebben we ook heel slechte ervaring mee, de rechtstreekse heen trein werd afgeleid naar den haag, en trek daar uw plan maar om nog op tijd in schiphol te geraken.
    De terug trein s’avonds werd afgeschaft en het verste dat we nog konden meerijden met een andere trein was Breda.

• Willij

Member
    19 april 2019 at 16:31

dennisv schreef:
    De laatste keer dat ik met de trein ging, was ik langer onderweg dan de vlucht naar kuala lumpur. Nooit meer!

Hebben ze dan in België nog paarden voor de trein? ;-P

• Baksteen

Member
    20 april 2019 at 01:46

Neen tis met trappers

Log in to reply.

Original Post
0 of 0 posts June 2018
Now
ajax-loader