Duikforum Duikforum Reizen Help, waar naartoe ?

• Help, waar naartoe ?

Ollie updated 2 years ago 6 Members · 6 Posts
  • Sabine

Member
    16 april 2019 at 14:43

Ik heb een luxe-probleem : weet niet wat te kiezen. Ik zoek een liveaboard voor augustus 2020 met iets nieuws.
    Augustus is echter niet de ideale maand om te duiken, wegens woelig water en meer kans op orkanen.

We hebben ook al veel gezien : Raja, Komodo, Banda, Maldiven, Bonaire, Filipijnen, Zuid-Afrika, Galapagos, Hawaii

Wie heeft er een sugestie ?

• Baksteen

Member
    16 april 2019 at 15:43

Scapa Flow
    De wrakken in Zuid Frankrijk, Italie, Kroatie of Malta. Maar dan moet je wel tec gaan of tis de moeite niet.

Haaien in de Bahamas
    Cocos
    Thailand – vanaf Phuket of Phi Phi of een liveaboard aan de similan eilanden.

Sudan

Sardinerun ergens ?
    Kelp wouden in Argentinie of Californie.
    Brazilie

Als je zulke budgetten hebt als nodig voor de reizen die je opsomt ligt de wereld open lijkt me.

• polleke

Member
    16 april 2019 at 15:57

Spitsbergen is ook fantastisch

• Cthulhu

Member
    16 april 2019 at 19:06

De Rode Zee al gedaan?

• stevenl

Member
    17 april 2019 at 05:17

Baksteen schreef:
    Scapa Flow
    De wrakken in Zuid Frankrijk, Italie, Kroatie of Malta. Maar dan moet je wel tec gaan of tis de moeite niet.

Haaien in de Bahamas
    Cocos
    Thailand – vanaf Phuket of Phi Phi of een liveaboard aan de similan eilanden.

Sudan

Sardinerun ergens ?
    Kelp wouden in Argentinie of Californie.
    Brazilie

Als je zulke budgetten hebt als nodig voor de reizen die je opsomt ligt de wereld open lijkt me.

Thailanmd in de Andaman Zee in augustus geen liveaboards, slechts zeer beperkte mogelijkheden in de Golf van Thailand.

• Ollie

Member
    21 april 2019 at 09:04

Galapagos eilanden. Wolf, Darwin en Isabella. Heel mooi.

Log in to reply.

Original Post
0 of 0 posts June 2018
Now
ajax-loader