Duikforum Duikforum Discussie / Algemeen oplossingen vragenbaak AI

• oplossingen vragenbaak AI

cant82 updated 2 years ago 4 Members · 6 Posts
  • koraalklimmer

Member
    13 april 2019 at 18:48

Beste,

in het kader van mijn opleiding AI ben ik bezig met de oefeningen uit de vragenbaak AI.
    Er staaat bij vermeld dat de antwoorden in de cursus te vinden zijn… .

Maar weet iemand waar ik concreet de vragen met uitwerking en het juiste antwoord kan terugvinden bij wijze van controle?

Alvast bedankt!

Groetjes

• psycho

Member
    13 april 2019 at 19:51

ik denk dat daarmee bedoeld wordt: je vindt de uitleg in de cursus (lees je kan er de theorie lezen) maar NIET expliciet uitgeschreven vraag per vraag.

• koraalklimmer

Member
    13 april 2019 at 20:24

psycho schreef:
    ik denk dat daarmee bedoeld wordt: je vindt de uitleg in de cursus (lees je kan er de theorie lezen) maar NIET expliciet uitgeschreven vraag per vraag.

Hi psycho, deze redenering had ik ook al gemaakt. Echter hoopte ik dat iemand net als mij de oefeningen heeft ingevuld en deze dan met mij wil delen.
    Op die manier heb ik een hou vast om te controleren of mijn oefeningen juist zijn.

• cant82

Member
    21 april 2019 at 20:23

Koraalklimmer,

ik ben er ook al eens mee bezig geweest en heb ze (op de duikorganisatie na) afgewerkt. Ik wil ze wel eens uitwisselen en eens kijken waar we mekaar misschien wat kunnen verbeteren.

Grtz

• Baksteen

Member
    21 april 2019 at 20:35

Heb je daar geen instructeurs voor feitelijk. Ik vind dit een heel raar verhaal.

• cant82

Member
    23 april 2019 at 20:36

Inderdaad baksteen.

Deze zijn ondertussen ook binnen bij de instructeurs, maar ik zie er geen graten in om onderling ook al eens iemand anders zijn/haar exemplaar te kunnen vergelijken met dat van mij. We kunnen er toch alleen maar wijzer van worden als ik me niet vergis.

Log in to reply.

Original Post
0 of 0 posts June 2018
Now
ajax-loader