Duikforum Duikforum Off-topic mobilhome

• mobilhome

Erikw reageerde 4 jaar, 11 maanden geleden 10 Leden · 13 Berichten
  • swav

Lid
    18 februari 2016 om 20:18

te koop
    mobilhome tec advantec bouwjaar 2008 ,48000 km ideaal als duikmobiel

foto’s op kapaza nr 103965960 .

• Peter

Lid
    19 februari 2016 om 00:30

Ik neem aan dat je een MOTORhome bedoelt ?

• Luc Dupas

Lid
    19 februari 2016 om 02:21

Nee, een camper… :-p

• gilnanc

Lid
    19 februari 2016 om 07:45

http://www.kapaza.be/nl/vi/103965960.htm?ca=

Swa , ge stopt toch ni met duiken hé

• KoenVw

Lid
    19 februari 2016 om 10:23

Een zwerfwagen…

Voor diegene die er eentje zoekt in occasie wat info, TEC is een Duits merk, wintervast en zeer degelijk!

De advantec is een voertuig dat 10cm smaller is dan een normale motorhome waardoor deze zeer mobiel is op parkings en steden…

Het enige minpuntje aan dit voertuig is het dwarsbed achteraan met laddertje, maar het voordeel dat je daardoor weer krijgt is zijn geringe lengte!

Komt uit de fabriek LMC in Sassenberg en valt onder de Hymer group.

• Peter

Lid
    19 februari 2016 om 16:44

ik zou hem in ieder geval ook hier te koop zetten :

http://www.campersite.be/
    http://www.campersite.be/forum/niew03.htm

En zeer binnenkort is er dit : http://www.motorhomesalon.be/?gclid=CJWu8NKVhMsCFZEy0wod04gI1A

Succes met de verkoop

• dennisv

Lid
    20 februari 2016 om 12:34

ik heb nog een mixer te koop. ideaal om soep mee te maken voor na het duiken…kwestie van een link te leggen naar dit forum….

(voor zij die het niet snappen: dit heeft niet echt meer met duiken te maken)

• ltcdrdata

Lid
    20 februari 2016 om 12:39

@dennisv: daarom staat het ook in de rubriek Off-topic.

Zolang niet 90% van alle posts in die rubriek staan, kan ik hier mee leven. Zeker in de optiek dat een mobilhome ook echt wel vaak gebruikt wordt bij het duiken (heb er zelf daarom ook eentje)

• duikertje1000

Lid
    20 februari 2016 om 15:17

Hey , SWA is een duiker en zijn mobilhome is daar dus ook op voorzien

• swav

Lid
    20 februari 2016 om 16:21

bedankt

• SVp

Lid
    20 februari 2016 om 17:00

KoenVw schreef:
    Het enige minpuntje aan dit voertuig is het dwarsbed achteraan met laddertje, maar het voordeel dat je daardoor weer krijgt is zijn geringe lengte!

Ik vind dat zeker geen minpuntje, integendeel.

• KoenVw

Lid
    20 februari 2016 om 19:54

SVp schreef:

KoenVw schreef:

Wacht tot ge wat ouder wordt… 🙂 en al ne keer moet opstaan ’s nachts om te plassen. 😉

Dwarsbed achteraan is niet meer zo in trek, door het moeten over mekaar kruipen en met uw blote voeten op de ladder ben je direct klaar wakker…

• Erikw

Lid
    1 maart 2016 om 19:21

KoenVw schreef:

SVp schreef:

KoenVw schreef:

Wacht tot ge wat ouder wordt… 🙂 en al ne keer moet opstaan ’s nachts om te plassen. 😉

Dwarsbed achteraan is niet meer zo in trek, door het moeten over mekaar kruipen en met uw blote voeten op de ladder ben je direct klaar wakker…

Maar … als je jonger bent is dat ” over mekaar kruipen” ook weer niet onprettig…;-)
    Ik ken deze camper en kan enkel beamen wat de Swa zegt , zeer geschikt voor duikers : buitendouche , omvormer 12v naar 220 (om je lamp op te laden) en heel grote garage om duikgerief in te steken ;-)Het laadvermogen ( gewicht ) is ook zeer groot !

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu