Duikforum Duikforum Verloren / Gestolen Autoinbraak Tholen, Oesterdam 28/07/04

• Autoinbraak Tholen, Oesterdam 28/07/04

Pavamo updated 15 years, 11 months ago 15 Members · 22 Posts
  • Bram

Member
    29 juli 2004 at 09:45

Hallo allemaal,

Een dik jaar geleden verkondigde ik hier nog in al m’n wijsheid en fierheid dat wij ten gevolge van de auto inbraken aan duikplaatsen altijd in een soort ploegensysteem gingen duiken bij nacht.
    Na de actie van de Zeelandpolitie, en het oppakken van enkele individuen verslapte ook echter onze waakzaamheid.
    Tot vannacht we zelf geconfronteerd werden met een inbraak in m’n Cowa Transporter.
    Dus collega duikers, t’is de moment om terug waakzaam te zijn….want onze diefjes zijn terug op pad.

Inbraak is gebeurd tss 22u en 23u.
    Waarschijnlijk zijn we uit het water gekomen toen ze nog bezig waren.
    Enkel het heuptasje (blauw) van m’n vriendin met alle documenten en wat geld zijn gestolen.
    Moest iemand dit terugvinden, haar naam is Liesbeth van Geert.Bel mij…!!! dan. ;-))

*** Gelieve het gestolen duikgerief niet aan te bieden in de Cowa Duikshop als tweedehands duikmateriaal, ge gaat door de mand vallen….grapje)

Ik ben natuurlijk ook vergeten m’n kapot glas mee te nemen, moest iemand eerstdaags aan de Oesterdam (tholen, bergse diepzeesluis)gaan duiken zou je me een plezier doen om dit bijeen te schrapen en me te bezorgen in de Cowa Duikshop.
    Als dank hiervoor vul ik uiteraard enkele flessen voor jou gratis.
    Ik zou met dit glas nog iets willen doen (tweedehands verkopen ofzo), smelten of iets anders creatief.

Wie me hierbij kan helpen…feed Back, iets origineels.

Sportieve groeten,

Bram
    Cowa Duikshop

PS : Doe vooral aangifte bij zo’n voorval, zodat de politie weet waar deze loebassen actief zijn, en met welke frequentie.

PS : Als iemand ze zou pakken, als alternatieve straf stel ik dan voor om het gebroken glas in hun schoenen te stoppen en ze te verplichten aan deelname van de dodentocht.

• silver

Member
    29 juli 2004 at 09:59

Het spijt me te horen dat er bij je ingebroken is.
    Voorstel voor het glas:
    je kan het nog altijd verkopen als state-of-the-art linecutters!
    😉

Silver

• Frank_Meise

Member
    29 juli 2004 at 10:43

Liesbeth Van Geert of Van Bram ???? wat doede gij met het lief van Geert in tholen :-)))
    Neen, effe serieus nu Oesterdam is echt een geliefde plaats voor inbrekers…
    Spijtig voor jou Bram !

• Pavamo

Member
    29 juli 2004 at 15:56

Geen nood Brammeke,
    der komt nog wel eens een dagske dat we er eentje te stekken hebben, krijgt onmiddelijk een gratis snorkel initiatie van mij waarbij hij zeker het wereldrecord statische apnea gaat verbeteren met 60sec.
    Oppassen blijft de boodschap, alleen moeilijk als we met zen allen tegelijk in het water zijn natuurlijk.

GreetZzz…
    Pavamo

• Bram

Member
    31 juli 2004 at 15:02

Het glas is gerecupereerd.
    Patrick van moer heeft me dit in een tupperware potje cadeau gedaan.
    Het potje moet ik wel teruggeven.

Nu nog iemand een leuk idee, in de stijl van Silver ;-))

Groetjes,

Brambo

• TJ

Member
    31 juli 2004 at 20:07

Hey

Juist terug van Oesterdam lag weer een “verse” lading glas op de grond :-(((((

groetjes TJ

• Bram

Member
    2 augustus 2004 at 09:22

Kunnen we zelf eens niets afspreken…

• DiveNow

Member
    2 augustus 2004 at 09:41

Bram,

Als een negatieve gebeurtenis als dit iets positief wilt maken meldt het voorval dan aan de locale media! Het is komkommertijd dus nemen ze dit soort berichtjes graag op het geen publiciteit oplevert en dat is natuurlijk altijd welkom.

Suggestie voor het glas? Kijk een op http://glasduiker.eigenstart.nl/

Blijft een rare wereld waarin mensen niet van een ander zijn spullen kunnen afblijven

Groet,

Gerard

• Bram

Member
    15 oktober 2004 at 10:25

Afgelopen Zondag kwam er aan Oesterdam een brave man vragen achter Liesbeth?
    Waarom….

Enkel het heuptasje (blauw) van m’n vriendin met alle documenten en wat geld zijn gestolen.
    Moest iemand dit terugvinden, haar naam is Liesbeth van Geert.Bel mij…!!! dan. ;-))

Awel die brave man heeft de spullen van Liesbeth teruggevonden in een gracht ergens aan Oesterdam, daar waar ze met de graafwerken bezig zijn.
    Het is die boefjes dus echt om het snelle geld te doen, want alles zat nog in haar heuptasje, behalve dan wat kleingeld dat ze hebben meegenomen.
    Eind goed al goed.

Gr…

Bram

• N2Junkie

Member
    15 oktober 2004 at 12:56

Ik snap niet echt wat die dieven daar dan komen zoeken.
    Kijk, geld wordt niet gestolen. Het meeste duikgerief is onder water op dat moment en de, welliswaar meest noodzakelijke prularia, zoals kleren, wordt gestolen. Soms hoor je dat er een zuurstofmeter of zo wordt gestolen maar dat is zeldzaam.
    Volgens mij is dit gewoon pure pesterij van een hoop vandalisten.
    Wij zullen die gasten hun smoelke ne keer behandelen zoals zij onze auto.
    (En dat van iemand die nog nooit een vuistslag heeft uitgevoerd)

• duikprinsesje

Member
    15 oktober 2004 at 12:58

tja, dat zie ik ook wel zitten… ga vanaf volgende week starten met kickboxen… qua mijn conditie eens op peil te brengen… en dat moet ik toch eens in de praktijk zetten dan hé… 🙂

• botervisje

Member
    15 oktober 2004 at 14:03

zal aan mijn ventje vragen mij wat close-combat te leren:-)))

• Benny

Member
    15 oktober 2004 at 16:12

.

• Pladijs

Member
    16 maart 2005 at 22:55

Ik had ooit een slang in een valies gelaten in het station van Gent sint Pieter.(als student een pint gaan drinken)
    Deze is gestolen geweest mijn valies + vuile was + beestje van 1,5 m lang.
    Bij aangifte bij de politie vonden ze dat een goede grap.
    Misschien voor de politie en de dief maar niet voor mij…:-(
    Spijtig dat het geen spuwcobra was maar ze was toch aggresief genoeg om haar mannetje te staan. Zou graag toch die zijn gezicht willen zien ,ze trok toch veel op een brilslang.
    Een rattenslang van Thailand………………

• HD

Member
    17 maart 2005 at 00:46

Zijn er nog harpoenen te koop? 😉

• bollingm

Member
    17 maart 2005 at 06:59

Aha,

Goed om te weten dat jullie ook slachtoffer zijn van inbraken tijdens jullie duiken, goed om te weten.

Nu ik ook van plan ben om in België te gaan duiken, ga ik mijn geliefde ijsgeredschap terug in de wagen leggen, zo iets heet ijsbijl er zijn hier in België wel geen Noordwanden of ijswatervallen te beklimmen, maar is altijd praktisch.

• Stropken

Member
    17 maart 2005 at 20:03

Gedoemme,wéér n’en allochtoon bij!

• bollingm

Member
    17 maart 2005 at 22:16

@Stropken

Indien je mij bedoeld, sorry ben nen ras echte Limburger, die als grote passie aan alphine klimmen doet en duiken als tweede hobby er bij heeft genomen om eens wat afwisseling te hebben.

Mark

• HD

Member
    18 maart 2005 at 01:09

Tja… ’t Was maar een grapje hoor jongens… Agressie tegen die dieven dat levert toch niets op…
    Ik ben meer voor educatie; hen iets bijleren.
    Les 1: ’t is moeilijk zwemmen met een loodgordel rond uw nek
    Les 2: Lucht is pijnlijk. Vooral als deze nog in een duikfles zit
    .
    .
    En ik ben er zeker van dat er nog veel dergelijke items aan’t leerplan kunnen toegevoegd worden 😉

• Joe Piler

Member
    18 maart 2005 at 01:24

Les 3: een duikmes kan scherp zijn

• silver

Member
    18 maart 2005 at 10:23

Les 4: de dijken in Nederland zijn glad bij laagwater
    Les 5: meestal liggen er stenen of staan er paaltjes onderaan een dijk
    Les 6: Statische apnees van meer dan 3 minuten zijn niet gezond
    Les 7: zwemmen met loodgordel maar zonder vinnen is zeer goed voor de beenspieren

• Pavamo

Member
    18 maart 2005 at 10:48

les 8: langdurig zwemmen zonder pak bij 4°C is goed voor de bloedsomloop.
    les 9: de adem inhouden bij een vrije opstijging van -30m verkort uw verblijfstijd.
    les 10: loodblokken van 1kg of meer kunnen zware beschadiging veroorzaken aan het voortplantingssysteem.

Log in to reply.

Original Post
0 of 0 posts June 2018
Now