Duikforum Duikforum GODD Fleeces etc.

• Creator
    Discussie

Werner
    Participant

Nog wat vroeg mischien, maar zijn er plannen om nog een lading fleeces/mutsen te bestellen? naast de oude rotten hier zijn er toch ook weer een deel nieuwe (forum) duikers/sters bijgekomen.

• Fleeces etc.

Emmie reageerde 16 jaar, 4 maanden geleden 9 Leden · 9 Reacties
  • nathaliequinten

Deelnemer
    21 augustus 2006 om 06:47

Bof Werner, te vroeg alleszins niet zenne, gisteren heel wat mutsen en fleeckens gezien hoor. En dat op 20 augustus!! Putteke zomer begot!! ;-))

Q

• stach

Deelnemer
    21 augustus 2006 om 09:07

ik heb het er een met webke over gehad en we waren van plan om bestellingen op te nemen tijdens de laatste godd geweest in La gombe maar dat is mislukt.

• Luc Dupas

Deelnemer
    21 augustus 2006 om 10:56

Webken moest eerst nog feedback krijgen van de borduurder of ie dat nog steeds doet, en aan welke prijs… en dan pas kunnen we een nieuwe bestelronde (zowel hier als op Duikforum.nl) lanceren.

• anemona

Deelnemer
    21 augustus 2006 om 11:21

Voor de nieuwkomers op dit Forum: het betreft de GODD Fleeces en mutsen…zie aldaar via de zoekfunctie.

• sprokkel

Deelnemer
    6 september 2006 om 21:02

Als de mouwen lang genoeg zijn? en het bordeke 3x mag je er één apart leggen oke

• ado

Deelnemer
    15 september 2006 om 06:13

Goeie morgen, zijn er dan ook speciaal fleeces voor de tetjes met een D ring om je lamp aan te hangen? :-))zomaar een ingeving zenne.
    Ik ga ook proberen te komen op 01/10.

• Lazy Charles

Deelnemer
    15 september 2006 om 07:42

Goeie morgen, zijn er dan ook speciaal fleeces voor de tetjes met een D ring om je lamp aan te hangen?

da noemen ze as een tepelpiercing :-))

• Werner

Deelnemer
    7 oktober 2006 om 22:08

nog eens vanboven zetten.

• Emmie

Deelnemer
    8 oktober 2006 om 11:19

Mocht er weer geinventariseerd worden, ik wil nog wel graag een GODD-muts.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader