Duikforum Duikforum Reizen bodrum

• Creator
    Discussie

vero
    Deelnemer

wij vertrekken eind september naar bodrum, turkije. graag zouden we enkele duiken maken ginder. ons hotel is kervansaray. Heeft er iemand tips en/of ervaringen ivm met duiken ginderachter?
    merciekes

• bodrum

vero reageerde 16 jaar, 4 maanden geleden 4 Leden · 4 Reacties
  • Gertje

Deelnemer
    14 augustus 2006 om 20:00

Hoi Vero,

Heb vorige jaar in september in Bodrum gedoken. Heb er reeds 2 maal 7 dagen gedoken met Motif Diving. Hun boot ligt in Gumbet een 10 tal kilometer van jullie hotel. Maar dit mag geen probleem zijn, je wordt afgehaald aan je hotel. Zeer professioneel duikcentrum, zeer ruime boot, en ze houden er ekening met je ervaring. Heb er mooie duiken gedaan, grote scholen baracuda’s gezien, murenen, octopussen, de St. Pietersvis enz…
    Best op voorhand boeken, is goedkoper en ze vragen niet veel voor een extra dag.
    contacteren kan je via http://www.motifdiving.com/

Groetjes

• Pompierke

Deelnemer
    16 augustus 2006 om 14:23

Vero,

4 jaar geleden heb ik in hetzelfde hotel verbleven (als huwelijksreis), ik heb dan daar ter plaatse mijn duiken kunnen organiseren: als je met de trap helemaal naar beneden tot aan de zee gaat en dan helemaal naar rechts, bevond zich daar een “duikcentrum”. Daar kon ik dan boeken, ze kwamen mij dan ophalen met een busje en zo vertrokken we naar de haven. Heel mooie duiken gedaan overigens.

Groeten
    Wim

• ninja

Deelnemer
    11 september 2006 om 09:29

hallo vero
    van den berghe franky hier uit izegem ik en een vriend vertrekken op 2 oktober
    naar bodrum om te gaan duiken
    misschien zien wij ginder elkaar wel eens hoelang verblijven jullie daar
    of gaan wij eens samen gaan duiken
    groetjes

• vero

Deelnemer
    24 september 2006 om 10:52

wij vertrekken volgende week al, samen duiken zit er nie in; veel plezier ginder en geniet ervan!!

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader