Duikforum Duikforum Reizen Duiken in noordoost Schotland

• Creator
    Discussie

erikske
    Deelnemer

Ik moet voor het werk een weekje naar het noordoosten van Schotland, niet zo ver van Wick. Ik wil natuurlijk het aangename aan het nuttige koppelen en er gebruik van maken om enkele duikjes te plegen. Heeft iemand ervaring met een duikcentrum in deze buurt?

• Duiken in noordoost Schotland

Stropken reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 4 Leden · 4 Reacties
  • Fiekes

Deelnemer
    10 augustus 2006 om 15:04

Oo, dan ga je dicht bij ons in de buurt zijn …
    Ken wel geen duikcentrum in de buurt, aangezien wij normaliter aan boord blijven …

• erikske

Deelnemer
    10 augustus 2006 om 15:53

Hallo Fieke, je kan altijd zwemmen tot aan de kust. Maar ik ga waarschijnlijk in september, en dan ben jij al lang terug. 😉

• Laus

Deelnemer
    14 augustus 2006 om 12:15

Hoi Erik,
    Wick weet ik zo 1-2-3 niet te liggen maar het schijnt dat er rond Lossiemouth bij Elgin, rond Petershead en evt. rond Aberdeen leuk gedoken kan worden. Neem anders eens contact op met http://www.aberdeenwatersports.com

(ik heb zelf géén ervaring met deze gasten)

• Stropken

Deelnemer
    14 augustus 2006 om 16:24

Goe kijken als ge in de meren in de omgeving duikt.Ergens gelezen dat die Schotten op het einde van hun oorlog met de Engelsen hun wapentuigen in één of ander meer gegooid hebben.

Wat ik wil zeggen is dat het o.a. ‘rats’-geweren waren (ontsteking met een soort systeem als een aansteker i.p.v.met een lont).Verzamelaars geven er glad een 3000 euro voor!!!!

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader