Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video Riffengids Caraiben

• Creator
    Discussie

Sabine
    Participant

Er zijn verschillende boeken te koop met een overzicht van alle vissen :
    vb. riffengids Atlantische Oceaan, Middellandse Zee, Indische oceaan.

Maar ik vind geen boek met alle flora en fauna die voorkomen in de Caraiben. Je vind wel duikersgidsen met een overzicht van alle duikplaatsen, maar dat is niet wat ik zoek. Heeft er iemand een idee ?

• Riffengids Caraiben

• Toontje

Deelnemer
    10 augustus 2006 om 13:12

Er bestaat een fantastisch goede reeks (3 boeken) van Paul Humann over de Caraibische Zee. Reef fish, Reef creatures en Corals. Sonds 2 jaar geleden is er ook een over Fish Behaviour. Absolute aanrader!

• Emmie

Deelnemer
    10 augustus 2006 om 13:15

Kijk hier eens Sabine: http://shop.divenow.nl/shop/index.php?cPath=35_70&osCsid=9d8328d75d5b899e1dd8e670ca628fd4

(ik mag toch wel reclame maken voor Gerard?????)

• blue

Deelnemer
    10 augustus 2006 om 13:20

Idd zoals Toontje al zei: Reef Fish & Reef Creatures zijn absolute aanraders.

• rudenchris

Deelnemer
    15 augustus 2006 om 19:11

Sabine
    Ik heb die gidsen thuis liggen als je ze eens wil bekijken breng ik ze wel eens mee naar de training christ’l

• DiveNow

Deelnemer
    15 augustus 2006 om 22:33

In die reeks nu ook een book: Behaviour Nudibranches.

En… Jawel het nieuwe boek van de Ferraries: Reef Life
    is ook een aanrader. Oke, gaat over reef life over de hele wereld dus ook caribbean.

Net het eerste exemplaar binnen en werkelijk een schitterend boek, naar mijn idee de prijs wat hoog maar goed daar heb ik geen inspraak in. Hoog… niet te hoog!

Groet

Gerard
    (We leveren in Belgie aan oa: Time To Dive, Cowa, AquaTec Diving technology en nog een paar die iets minder frequent bestellen)

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader