• Creator
    Discussie

goby
    Participant

Aiai,

gisteren een scheurtje + gaatje vastgesteld thv. kniestuk in
    m’n 7 mm natpak. Is het mogelijk om er extra knielappen op te
    (laten) zetten. En is dit de moeite waard ? Anders hou ik dit
    pak voor die “verwoestende” scheldeduiken.

• knielap

goby reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 7 Leden · 8 Reacties
  • yannick

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 15:09

Hey

je kan altijd knie lappen kopen voor er over te schuiven kost ongeveer 13 euro bij ne duikwinkel

groetje yannick

• goby

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 15:12

ja maar dan blijft het gaatje verder scheuren vrees ik…

• beulke

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 15:18

Dat gaatje kan je makkelijk dichten met neopreenlijm. ikzelf heb zo’n tube waarmee ik mijn handschoenen gereanimeerd had. (net hersteld, uitgeleend en 1tje kwijt… nu kan ik alsnog nieuwe kopen,.. zucht)
    De naam van dez lijm ben ik kwijt (en ik heb de tube niet bij om te jkunnen kijken) maar iedere duikwinkel zal deze wel hebben. Anders eens kijken op de website van Luc (www.torpedo.be) daar staat geloof ik een uitleg om handschoenen te herstellen (wat ik dus gedaan heb) en diezelfde werkwijze kan je ook gebruiken voor je pak.

• SVp

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 15:24

Was dat niet Aquasure of zoiets ?

• Stropken

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 16:00

Moar vent toch,bij ons in de club zijn er (anciens) die duiken met een (nat)pak gelijk een stromijne!!!—)))

• Symons

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 16:10

Ik heb vroeger zelf nog knielappen gemaakt met een stuk binnenband: gewoon een stuk afknippen en aan de achterkant een gat maten zodat het gemakkelijker plooit. Ge moet natuurlijk wel ongeveer de juiste banden-diameter hebben 😉

En zoals Svp al zei: neopreen herstel je met “black Witch” en “Aquasure”.

• Godiva

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 22:23

Heb mijn pak (met succes) reeds geplakt met gewone neopreenlijm uit de “betere doe-het-zelf zaak”. Op een knie moet het zeker voldoen, aan naden kan je het beter met draad verstevigen aangezien er nogal tractie op staat.
    Ik draag ook altijd knielappen, aangezien ik al eens op mijn knietjes val bij het in/uit water gaan, zeker in zeeland :-$

• goby

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 22:48

ik zal eens proberen te plakken
    thanx

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader