Duikforum Duikforum Materiaalbespreking morphos pro

• Creator
    Discussie

virgin
    Deelnemer

Heef er iemand enige ervaring met deze jacket?

Ik hoor mooie dingen hierover, maar wil het ook aan jullie vragen (of het niet alleen verkoopspraat is). Ze schrijven:

De Morphos is het toppunt van engineering van de Mares ontwerp afdeling. Met de arm-chair buoyancy bag design wordt een ongeevenaarde uittrimbalans verkregen.

De Morphos is standaard voorzien van het airtrim inflatorsysteem, is voorbereid op geintegreerd lood en is gemaakt van het oersterke Cordura Duroskin.

Kenmerkend voor de Morphos is dat het tot een klein pakketje opgevouwen kan worden. Dit noemt men het Cocoon concept waarbij metname aan de reizende duikers wordt gedacht.

In tegenstelling tot de Morphos twin heeft de Morphos pro een luchtkamer in de bladder.

Het jacket is voorzien van RVS D-ringen, gemakkelijk toegankelijke pockets, een verstelbare buikband en MRS pockets

• morphos pro

Beire reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 2 Leden · 1 Reactie
  • Beire

Deelnemer
    4 augustus 2006 om 18:56

Hoi,

ik heb een Morphos pro,

en ja voor het uittrimmen is deze jacket echt luxe, hoewel ik nog niet veel met andere vesten gedoken heb. Om op reis te gaan kan je echt niet beter vinden het is echt een cocoon die niet veel paats inneemt. Echter heb ik wel (na 2 jaar en een 100 tal duikjes) enige problemen gehad met de airtim en eengaatje in de binnenste blaas via de oersterke Cordura Duroskin. Misschien puur toeval. Er zijn genoeg ringen aan en de ritssluitingen werken nog perfect.

Robby

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader