• Creator
    Discussie

yannick
    Deelnemer

Hey
    kan iemand mij info,raad geven over een natpak : mares thermic ???
    wat voor en nadelen,…
    groetjes yannick

• natpak

stefaanv reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 4 Leden · 3 Reacties
  • Luc 2

Deelnemer
    3 augustus 2006 om 12:06

yannick

Heb zelf een 2 x 7 thermic evolution van Mares.Dit is voor zijn prijs een zeer goed pak ,
    soepel , warm etc.
    Volgens mij een aanrader

Groetjes Luc

• Godiva

Deelnemer
    3 augustus 2006 om 14:04

Ik geloof dat ik hetzelfde pak heb (maar dan 7+5 mm neopreen). Comfortabel, warm, sluit goed af aan enkels en polsen.
    De kappen zijn wat aan de kleine kant voor mij (maar dat kan liggen aan de grote hoeveelheid haar dat ik heb).
    Ik heb overlaatst ook mijn hiel door het pak geduwd (naad aan enkelseal gescheurd), dit heb ik gerepareerd met wat lijm en draad, en voorlopig houdt het weer. Ook aan de losse kap (die ik tijdelijk ook met droogpak heb gebruikt) is er een naad aan het loskomen. Men zou kunnen zeggen dat dit redelijk snel is. Het pak is afgelopen jaar intensief gebruikt geweest, maar heeft nog maar een kleine 80 duiken achter de rug.

Al bij al heb ik er echter niet echt spijt van dat ik het heb gekocht. Weet niet meer hoe het in prijs verhoudt tot andere vergelijkbarepakken, maar zoveel zal het niet uitmaken.

• stefaanv

Deelnemer
    3 augustus 2006 om 14:53

Nen bare supra artic 7mm long john en een 7mm shorty + kap.
    Zeer tevreden over en nog nooit koud gehad, winter en zomer in onze watere 🙂
    PS den helft van de club duikt daarmee bij ons en toch geen klachten..

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader