Duikforum Duikforum Reizen Parkeren op Schiphol

• Creator
    Discussie

Pazze
    Deelnemer

Kan iemand mij vertellen of het veilig is mijn auto voor 14 dagen achter te laten op
    parking 3 in Schiphol.
    Of is er een alternatief zoals Park hotel in Brussel.
    Thanx, Pazze

• Parkeren op Schiphol

Stropken reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 8 Leden · 14 Reacties
  • botervisje

Deelnemer
    31 juli 2006 om 16:45

hebben vorig jaar allen onze wagen daar achtergelaten, geen enkel probleem gehad.
    Kostprijs : rond de 80€ voor 7 dagen, maar de juiste tarieven vind je op hun website.

• Toontje

Deelnemer
    31 juli 2006 om 16:50

Het is absoluut veiig om dat te doen maar voor 14 dagen is er ook een ander alternatief. Je kunt evt de nacht ervoor overnachten bij het Van de Valk hotel bij Schiphol (kost ca 90 euro per kamer incl ontbijt). Zij hebben een shuttle service naar de airport en je auto kan op hun parkeerterrein (afgesloten) blijven staan zolang je reis duurt. Voordeel is dat je ’s ochtends niet in de file naar Schiphol hoeft….
    andere optie is de trein pakken. Is een rechtstreekse verbinding uit Antwerpen-Berchem of Brussel en hij stopt op Schiphol.

• botervisje

Deelnemer
    31 juli 2006 om 16:55

is dit per kamer toontje of per pers??

• Toontje

Deelnemer
    31 juli 2006 om 16:57

Per kamer.
    Voor 3of 4 persoonskamers is er dacht ik een kleine toeslag.

• botervisje

Deelnemer
    31 juli 2006 om 16:58

nice! misschien een optie voor volgend jaar. We hebben idd nogal wat file gehad;-(

• Toontje

Deelnemer
    31 juli 2006 om 17:01
  • botervisje

Deelnemer
    31 juli 2006 om 17:04

hmmmmmmm ziet er wel leuk uit;-)))

• Jean-Marie

Deelnemer
    31 juli 2006 om 18:06

We hebben verleden jaar de optie van Toontje genomen : het Van der Valk hotel dus. Nadeel is wel dat als je nachtvluchten hebt (ons vliegtuig had vertraging en landde pas omstreeks 2.30 uur bij de terugvlucht) dat er geen shuttle service meer is (tussen middernacht en 6 uur als ik het me goed herinner). Dus toch vooraf de vluchturen eens nachecken (een taxi vinden die ons naar het hotel terugbracht met twee reuze koffers die niet in een normale koffer van een berline pasten had wat voeten in de aarde, los van de extra prijs). Maar op zichzelf is het zeer zeker een aanrader en het eten in het restaurant is best lekker.

• Willij

Deelnemer
    31 juli 2006 om 19:21

Dat is geen probleem.

Als je langer parkeerd dan een week is het voordeliger om op P3 te reserveren. Je moet dan wel vooruit met creditcard betalen.

Je kan ook bij Safe Parking parkeren. Dat is in de parkeergarage onder “de Rai” (tentoonstellingcomplex) De auto staat dan binnen. Daar moet je ook vooruit betalen per (internet)bank.
    Van daaruit vertrekt er ieder half uur een pendelbus naar de vertrekhal van Schiphol.

Beiden mogelijkheden zijn best wat goedkoper zodat er wat meer over is voor een pint 😉

Je kan het e.e.a. opzoeken op schiphol.nl

• Stropken

Deelnemer
    31 juli 2006 om 20:40

Verdorie,in welke club zijn jullie?

Er is/moet toch een buddy zijn die je naar en van het vliegveld voert met de wagen???Dat kan/mag toch géén probleem betekenen!!

• polleke

Deelnemer
    31 juli 2006 om 20:52

Waarom neem je geen taxi, niet een gewoon model, maar wel een luchthaventaxi, moet in jou buurt zekez te vinden zijn; Meestal goedkoper dan een ganse week te blijven staan en ze brengen en halen jou op de juiste uren vd vluchten ( ook als er vertragingen opzitten ) en vooral moet je geen zorgen maken en meestal veel plaats voor onze bagage.

• Stropken

Deelnemer
    31 juli 2006 om 21:00

Ik vermoed dat Pazze vanuit België naar Schiphol vertrekt.De prijzen van taxi’s vanuit Gent naar Zaventem kennende……….zijt dan beter met luchthavenvervoer (in België uiteraard) brengen en halen je voor 40 euro/persoon (dacht ik de laatste keer).

Polleke,hebben elkaar gekruist – hadden beiden inderdaad op luchthavenvervoer en NIET op taxi!

• schilderke

Deelnemer
    31 juli 2006 om 21:09

goh, heb daar ooit eens naar geinformeerd en dacht dat het vanaf hier (mechelen) naar schiphol (of omgekeerd) 250 € was.
    die schauffeur moet wel twee ritten maken uiteraard (leeg op en vol terug of omgekeerd)
    dus echt goedkoop is da niet hé.

• Stropken

Deelnemer
    31 juli 2006 om 21:23

Verdorie,een goeie ziel vinden in je club (in de onze zitten er…niet veel,maar allee)en met hun verbruik te betalen zou je er toch een héél stuk goedkoper uitkomen.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader