Duikforum Duikforum Verloren / Gestolen loodblok gevonden

• Creator
    Discussie

Joe Piler
    Deelnemer

Gisteren “ergens in Wemeldingen” een blok lood gevonden. De persoon die mij de vindplaats kan vertellen, het gewicht, en het uitzicht/kleur, heeft geluk.

• loodblok gevonden

Joe Piler reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 5 Leden · 6 Reacties
  • nathaliequinten

Deelnemer
    30 juli 2006 om 12:10

mmmm… een vlakke plaat, purper gecoat, 7.4 kgs, met een doorvoerke voor de poes (katteluik op zijn middeleeuws)..

Q N

• Joe Piler

Deelnemer
    30 juli 2006 om 12:18

Nee, het is een minder exotisch exemplaar.

• anemona

Deelnemer
    30 juli 2006 om 13:02

ahum…minder exotisch…humm…en het is een blok en hij is zwaar…..toevallig geen goudblok ?……want dan kan ik hem wel omschrijven…ik heb er nl hier nog meer liggen…..:-))

• Luc Dupas

Deelnemer
    30 juli 2006 om 14:29

Wemeldinge Oost (Linda), op ongeveer 1-2m bij LW, redelijk dicht bij de instap op het einde van de pier… daar heeft vorig jaar een buddy 2 geel gecoate loodblokken achtergelaten wegens te zwaar uitgelood, en met de -ijdele- hoop die op het einde van de duik daar terug op te pikken… Maar op het einde van de duik waren bepaalde referentierotsjes ondertussen al netjes onderwater wegens opkomend tij en blokken niet teruggevonden… ;-(

• Stropken

Deelnemer
    30 juli 2006 om 16:13

Moet her en der in mijnen hof een twintigtal blokjes van 1 kg liggen hebben,dienen momenteel om (te licht)tuingerief en plastiekfolie vast te leggen.

• Joe Piler

Deelnemer
    30 juli 2006 om 21:08

Nee Luc, een van deze blokjes zijn het niet.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader