Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video Teaser nieuwe film

• Creator
    Discussie

movieman
    Deelnemer

Ik ben volop aan een nieuwe film bezig die binnen een 2tal maanden zou af zijn, en dan kan meedoen aan de filmfestivals.

Zoals alle grote films tegenwoordig heb ik ook een “teaser” gemaakt πŸ™‚

De personen die hem willen bekijken kunnen hem zien op http://www.vui.be

• Teaser nieuwe film

• scuba sven

Deelnemer
    25 juli 2006 om 22:17

Ziet er weer prachtig uit Bruno!!!!

• dennisv

Deelnemer
    25 juli 2006 om 23:35

prachtig !!!!

succes of het filmfestival

dennis

• Pavamo

Deelnemer
    26 juli 2006 om 00:08

… vooral die shot met dienen duiker op den achtergrond vind ik geweldig …

• SVp

Deelnemer
    26 juli 2006 om 01:04

Cool filmke !

• Dedjutoch

Deelnemer
    26 juli 2006 om 09:29

Zeer indrukwekkend. Zo’n teaser mag voor mij gerust 90 minuten duren πŸ˜‰

Eddy

• ThierryD

Deelnemer
    26 juli 2006 om 09:52

Mooi, heel mooi Bruno maar ge moet toch dringend eens op zoek naar een andere model hoor! Diene kletskop haalt het niveau van uw film ferm naar beneden πŸ™‚ πŸ™‚

• movieman

Deelnemer
    26 juli 2006 om 11:22

Allemaal bedankt voor de commentaren!

Wat het model betreft ja daar heb ik serieus problemen mee!
    Die zwemt gepast en ongepast door mijn shots, met zijn mislukt fototoestelletje flitst hij dan nog eens de helft van mijn andere shots naar de bliksem.

Dus ik zou zeggen alle mooie vrouwen die er sexy uitzien (onder en boven water) en met mij verre reizen willen maken mogen hun C.V. met bijgeleverde foto gerust opsturen zodat ik die kletskop kan dumpen en vervangen met iemand waardig voor mij πŸ™‚

• Glenn

Deelnemer
    26 juli 2006 om 11:50

Ik mag er van uitgaan dat het NELOS International Underwater Photo & Video Festival op 2 & 3 december de primeur krijgt? πŸ™‚

Groetjes,

Glenn

PS: http://www.nelosfilmfestival.be is al een klein voorsmaakje… πŸ˜‰

• svento

Deelnemer
    26 juli 2006 om 12:01

echt knap movieman… ik ben alvast ge-teased

• roger

Deelnemer
    26 juli 2006 om 12:03

Schitterend!

Hoe doet die man dat toch ????

Van mij krijgt ie alvast de 1e prijs.

• SVp

Deelnemer
    26 juli 2006 om 12:16

> Dus ik zou zeggen alle mooie vrouwen die er sexy uitzien (onder en boven water)en met mij verre reizen willen maken
    > mogen hun C.V. met bijgeleverde foto gerust opsturen …

Inderdaad ! Werkelijk.
    Naar de Koekoekstraat nummer 70.
    In Melle.
    Tegen zijn eenzaamheid.

• alain G.

Deelnemer
    26 juli 2006 om 12:18

Prachtig !!!!!!!!!!!
    Hey Pat , in’t vervolg laat ge Bruno zijn werk doen hΓ©. me Uw gemoei altijd voor die camera ;-))

• Pavamo

Deelnemer
    26 juli 2006 om 13:05

Gniffel gniffel ….

“mooie vrouwen die er sexy uitzien en met hem verre reizen willen maken ???” en die dan ook nog zijn valies dragen zeker ? In his wet dreams misschien, maar voorlopig zal hij het met de pletskop moeten stellen en zelf zijn kofferke dragen.

Anyway, het volgend project staat al in de startblokken en de pletskop gaat weer zijn uiterste best doen om toch op zen minst een paar van zijn shots te verknoeien, hΓ©hΓ© ..

GreetZzz…
    Pat

• movieman

Deelnemer
    26 juli 2006 om 14:09

Glenn,

Ik ben juist even de website gaan afschuimen en ben zwaar onder de indruk van de gasten!!! gaan deze ook in de Jury zitten? ik hoop van wel het zou leuk zijn beoordeeld te worden door dergelijke mensen.

Ik heb wel 1 “probleem” gezien ik zie zojuist dat je maar 1 film per deelnemer mag inschrijven πŸ™ dit vind ik zeer spijtig! kan daar niets aan gebeuren? jullie doen maar om de 2 jaar een festival en ik maak iets sneller films πŸ™‚ , en zeker voor mij zal dan de keuze zeer moeilijk zijn! mijn film Bedrog en misleiding inschrijven die alle grote festivals tot op heden heeft gewonnen of mijn nieuwe?

Pavamo,

de C.V.’s stromen hierbinnen op het moment dus ik zou maar braaf zijn πŸ™‚ en mijn koffers gewoon verder blijven dragen!

• Jacky Shark

Deelnemer
    26 juli 2006 om 14:12

Knap !!! is de model met de kletskop degene die ik denk ???
    Zit hij niet op TRA af en toe ???

• Pavamo

Deelnemer
    26 juli 2006 om 15:12

.. de C.V.’s ?? alléé Bruno, ’t is nu echt de moment nie om aan centrale verwarming te denken hΓ©!

En voor het dubbele van mijn huidige uurloon draag ik uw kofferkes naar iedere uithoek van deze aardkloot, maar dan zult ge nog vééél frangipannekes moeten verkopen vrees ik :-))

@ Jacky : op TRA wordt niet “gezeten” hΓ©, daar wordt steeds keihard gewerkt ;-))))

• Glenn

Deelnemer
    26 juli 2006 om 18:36

Hey Bruno,

Bedankt voor de leuke reactie op onze gasten. En ja, het is de bedoeling dat deze ook zullen zetelen in de jury. En we zijn nog in onderhandeling met een klepper…

De reden waarom we maximum 1 film/video per deelnemer toelaten, is omdat het anders veel te lang gaat duren om deze allemaal te jureren. De bedoeling is om ook nog meer deelnemers uit het buitenland te hebben en als die allemaal 2 of meer films binnensturen, dan wordt het bij manier van spreken 2 dagen video kijken en jureren. Dus eigenlijk puur wegens praktische redenen hebben we deze regel ingevoerd. En ik zou meedoen met je nieuwe πŸ˜‰ Enfin, jij moet de kansen het beste inschatten he πŸ™‚

G.

• Blinker

Deelnemer
    26 juli 2006 om 18:55

ziet er sjiek uit hΓ© Bruno maar die kommentaar op kletskoppen moet dat nu echt ??

• movieman

Deelnemer
    26 juli 2006 om 19:09

Glenn,

Heb ik je al verteld dat mijn vrouw ook met filmen is begonnen πŸ™‚

Op alle internationale festivals kan je meer dan 1 film inschrijven! en die zijn dan nog jaarlijks.

Ik vind het echt zeer lastig! Mijn beste film is zonder meer “Bedrog en Misleiding op het rif” die heeft overal de eerste prijs weggekaapt, en ik zou die dan in eigen land niet kunnen inschrijven als ik ervoor kies mijn nieuwste film te laten zien πŸ™
    Ik begrijp jullie probleem met het jurreren wel maar je zou bv een voorselectie kunnen maken, dat gebeurt op sommige festivals zodat alleen de “betere” films doorgeraken want nu zou je dus heel simpel een film kunnen indienen op de naam van je vrouw/broer/zuster etc…

Blinker,

Waar heb ik problemen met kletskoppen? dat zijn andere die dat schrijven ik speel meer op de persoon πŸ™‚

• Glenn

Deelnemer
    27 juli 2006 om 01:16

Bruno,

Je kan je opmerkingen omtrent het reglement best mailen naar Jean-Jacques Rietjens. Hij beslist hierover (in overleg met de commissie). Ikzelf heb hierover niks te zeggen πŸ™‚
    Ik begrijp je probleem, maar je moet ergens de lijn trekken en voor iedereen goed doen kan nu eenmaal niet. Check eens bij JJ.

Groetjes,

G.

• Admin

Beheerder
    27 juli 2006 om 11:24

>NICE !!!

Veel succes…

Mvg,
    Jimmy

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu