Duikforum Duikforum Reizen marmaris

• Creator
    Discussie

balik
    Deelnemer

net terug van twee weken marmaris. prachtige omgeving met heel veel groen. 10 duiken gedaan met PARADISE DIVERS; in en rond marmaris. wat het duikstekken betreft: het is en blijft Turkije he. maar mooie plaatsen gezien. een aantal grotduiken gedaan. vele vissen waaronder een enorme tandbaars. zeker van een meter. octpussen, zeer mooie korewormen. het amforenveld die toch ook iets authentieks heeft…… enz. water was wel koud 21°, dus 7 mm is geen luxe.
    wat het duikcenter betreft: een zeer professionele service. altijd mooi op tijd. zeer verzorgd. volledige uitrustingen die perfect in staat zijn. zeer vriendelijk personeel. superkindvriendelijk( want de kleine duikt nu ook). en wat de kapitein en instructeur betreft, behcet abi, hij heeft een unicum bereikt qua prijs/kwaliteit in marmaris.
    ZEKER AAN IEDEREEN AAN TE RADEN.

• marmaris

Sourceror reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 4 Leden · 4 Reacties
  • Sourceror

Deelnemer
    16 juli 2006 om 22:02

Klopt, het is daar (Marmaris) idd prachtig en een aanrader voor iedereen.
    Ik ben daar (Marmaris) vorig jaar ook geweest maar wel met een andere duikschool. http://www.diversdelight.com/index.htm
    En ook deze waren supervriendelijk, behulpzaam enz enz…
    Zoals balik zegt een aanrader!

• SVp

Deelnemer
    17 juli 2006 om 10:14

Duh ? 21° met een 7 mm !?
    Daar kunt ge begot in uw bloot gat in duiken ! 🙂

• Larsman

Deelnemer
    17 juli 2006 om 10:59

In water van 21° in uw bloot gat duiken???
    Doe jij dat dan nu ook in de oosterschelde, want daar is het op dit moment ook 21° (ook op diepte)… Ik kan dan toch een 7mm goed verdragen!

• Sourceror

Deelnemer
    17 juli 2006 om 13:10

Heb daar met een 7mm shorty gedoken… Mijn vriendin met een 5mm natpak (longjohn)…
    Ik had geen kou, alhoewel ik de laatste duiken toch wel liever ook mijn 5 mm longjohn had mee genomen… maar als Larsman nu eenmaal het snel koud heeft is het toch zijn goed recht om met een 7mm te duiken…

Dit jaar in Cuba, een duits koppel, beiden met een semi-dry dubbel 7mm… in temperaturen van 29 graden op 30m diepte! …. Het zweed brak me uit toen ik hen zag aankleden…
    Heb hen na de duik gevraagd of ze het niet te warm hadden… De vrouw kon me niet antwoorden omdat ze klappertande en rilde van de kou…. Voor de man was alles ok… Ik stond daar met ne 2.5 mm shorty aan… mijn vriendin met ne 3 mm longjohn.. De duik duurde ongeveer 60 minuten…

Edit: Typo’s

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader