Duikforum Duikforum Reizen Vakantietip

• Creator
    Discussie

scuba sven
    Deelnemer

Beste duikers,

Wie kan ons een leuke vakantietip bezorgen?
    We plannen begin september er een tiental dagen tussenuit te trekken, en dachten eens aan iets anders dan Egypte maar willen uiteraard wel leuke duikplaatsen om onze favoriete hobby te beoefenen.
    We willen echter niet te ver gaan qua budget en dachten zo rond de 700€ pp excl duiken maar goedkoper mag uiteraard hé!!!!
    Zijn er eventueel mensen met al wat duikervaring in Griekenland?
    Laat maar horen!

Groeten,

Sven

• Vakantietip

scuba sven reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 6 Leden · 6 Reacties
  • Hans Nuytten

Deelnemer
    12 juli 2006 om 12:08

Ter info,

http://www.atalaia-madeira.com
    kijken bij “unterkünfte” ( 320 euro )
    Dit is de prijs voor een duikpakket + verblijf 1 week + ontbijt + vervoer van de luchthaven.
    De prijs van de vlucht naar Madeira is niet inbegrepen.

Groeten,
    Hans

• stefaanv

Deelnemer
    12 juli 2006 om 13:19

Hey Hans!
    Kan je nog wat meer uitleg geven over wat voor duiken je daar kan doen (zicht en bezienswaardigheden) en wat er allemaal te doen is op het eiland zelf?
    Het spreekt me wel erg aan moet ik zeggen. Als je er nog meer over kwijt wil, laat je dan maar volledig gaan 🙂

• svento

Deelnemer
    12 juli 2006 om 14:18

Voor een naamgenoot wil ne mens al es een replyke sturen 😉
    Heb van nen Duitser (in l’Estartit) gehoord dat het héél leuk duiken is op Menorca (de westkant, dacht ik). Ben nadien es wat gaan surfen en er schijnen inderdaad heel mooie duikplekken te zijn. Jammer genoeg geen links bewaard, maar al googlend kom j’er wel zeker?

• Stropken

Deelnemer
    12 juli 2006 om 14:20

Wel Scuba 7,véél ervaring in Griekse wateren zal er wel niet zijn daar er tot verleden jaar (dacht ik)het duiken zéér strikt gereglementeerd was (lees:verboden).

Echter dacht ik dit jaar ergens gelezen te hebben dat de restricties op het duiken opgeheven zijn.

Dus : d o e n !!!!

• Stee

Deelnemer
    12 juli 2006 om 14:23

kijk eens op de web-site van tricotraco in het zuiden van Frankrijk,in Giens

• scuba sven

Deelnemer
    13 juli 2006 om 13:04

@ iedereen,

bedankt voor jullie reactie, maar ik denk dat het toch maar weer Egypte zal worden gezien de prijs-kwaliteit verhouding.

Groetjes,

Sven

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader