Duikforum Duikforum Reizen zuid-frankrijk & noord-spanje voor beginner

• Creator
    Discussie

rubella
    Participant

hellow

Binnen een 2-tal weekjes ga ik samen met de vriendin naar Zuid-Frankrijk, streek van de Tarne. Na een paar dagen maken we de sprong naar de Middellandse Zee om uiteindelijk ergens aan de kust van Noord-Spanje te eindigen.

Nu wil ik haar graag eens mee nemen op een duiktochtje. De paar duikscholen die ik vond op het i’net bieden initiaties aan voor ongeveer 40 euro, 20 minuutjes duiken, maximale diepte 7m. Nu vind ik dat wat veel geld, zou wel meerdere duikjes met haar willen maken.

Kent er iemand langs dit traject een leuke duikschool met een nederlandstalige (of engelstalige) uitbater die ons eens wil meenemen voor een eerlijker prijsje? Een verdwaalde belg met z’n eigen stekje?

mercikes!
    ruben

• zuid-frankrijk & noord-spanje voor beginner

Jimmy reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 2 Leden · 1 Reactie
  • Jimmy

Deelnemer
    10 juli 2006 om 12:57

He rubella,
    Ik zit in het noorden van Spanje ( Playa de pals ) en je kan met mij gerust een duikje komen doen als je reeds een duikopleiding en een verzekering hebt.
    Ikzelf ben 4* duiker en ben daar met mijn eigen bootje van 29 juli tot 19 augustus
    je moet zelf natuurlijk al je spullen bij hebben want ook het verhuren van mat aan duikers die niet met een duikcenter meegaan is daar niet zo vanzelf sprekend
    groetjes
    Dirk

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader