Duikforum Duikforum Reizen camping le lavandou ?

• Creator
    Discussie

ABYSSDIVER
    Deelnemer

beste duikbroeders,

wie weet een goede camping aan zee in le lavandou of de onmiddelijke omgeving van le lavandou ? Camping liefst met eigen duikcenter .
    Normaal ga ik altijd streek van Hyeres ( le tour fondue) maar wil eens wat anders.

alvast bedankt voor de moeite

• camping le lavandou ?

beulke reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 5 Leden · 6 Reacties
  • P’ke

Deelnemer
    29 juni 2006 om 12:30

Je kan altijd eens nahoren bij CIP/Lavandou. Email adres info@cip-lavandou.com of eens kijken op hun web-site http://www.cip-lavandou.com. Maar ik krijg deze momenteel niet open.

groetjes

• Pascal VDV

Deelnemer
    29 juni 2006 om 12:39

Heb vorig jaar naar CIP Lavandou geweest. Was een echte aabrader. Via CIP verbleven we in hotel l’Escapade (2*). Was er zeer goed. Op basis van VOL pension betaalden we slechts 249 euro voor 8 dagen. Een prikje volgens mij. Misschien eens daar proberen?

Greetz

• sid

Deelnemer
    29 juni 2006 om 16:08

hotel l’escapade ‘zeer goed’ noemen, is overdreven.
    je zou kunnen zeggen dat het ‘zeer goed gelegen’ is.

• Pascal VDV

Deelnemer
    29 juni 2006 om 18:00

Zeer goed voor zijn 249 eurokes he. Je zit ten slotte in de “cote d’Azur”. Er zijn er natuurlijk veel betere aan 1249 euro/week. Hoeveel zal de camping kosten? + zelf eten bijhalen + …….

• ABYSSDIVER

Deelnemer
    3 juli 2006 om 10:50

ben eigenlijk op zoek naar camping ad zee, hebben motorhome vandaar, hotel is niet zo mijn ding.

toch bedankt voor de reacties

• beulke

Deelnemer
    3 juli 2006 om 11:12

i’m with sid: een paar jaar geleden daar ook geweest. buiten de makkelije ligghing van het hotel en een comfortabel bed vond ik er niks aan. het eten was altijd hetzelfde en ik vond er niks aan, McDo smaakt soms beter. Wij zijn een paar keer gaan uiteten om het hoteleten niet te hoeven eten.

Tuurlijk, voor een goedkoop prijsje mag je geen michelinster keuken verwachten maar ik betaal gerust iets meer voor een beetje meer afwisseling en eetbara dingen.

(soit, de italianen in het hotel aten dan weer met veel smaak, maar s middags op de boot hingen ze gezamelijk overboord 🙂 (kan ook aan de golfkes gelegen hebben)

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader