Duikforum Duikforum Materiaalbespreking fototoestel

• fototoestel

• frank707

Deelnemer
    25 juni 2006 om 18:56

Hallo Werner,
    Daar zal niet veel mis mee zijn maar omdat je op een onderwaterforum je vraag stelt , er is geen huis voor en dat zal er hoogstwaarschijnlijk ook niet komen…
    Voor verdere vragen kan ik je belgiumdigital.com aanraden.
    Groeten Frank

• Werner

Deelnemer
    25 juni 2006 om 19:20

het was niet de bedoeling om er in de toekomst ook onder water mee te gaan :))

thx. 😉

• scorpiodiver

Deelnemer
    26 juni 2006 om 11:53

Tja, dan kan je beter andere forums zoeken…

• Werner

Deelnemer
    26 juni 2006 om 14:38

waarom? of trek jij enkel(foto’s) onder water?

Ook omdat ik hier een hoop mensen ken en hun antwoord naar waarde weet te schatten.

• StarLight

Deelnemer
    26 juni 2006 om 15:56

de kans is klein dat je hier veel replies gaat krijgen over een toestel waarmee je niet onderwater kan fotograferen he, het is hier nu eenmaal een forum over duiken

mag ik volgende sites wel aanbevelen:

http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=kodak_z740

op dpreview vind je veel user feedback over zowat alle modellen, ik denk dat je daar wel wat gaat aan hebben, en het gaat daar specifiek over fototoestellen dus een aangepast publiek

op kieskeurig.nl kan je zowat over alle soorten produkten een mening vinden; is doorgaans wat algemener, maar dan wel in enorme hoeveelheden 🙂

http://www.kieskeurig.nl/review/D2D6EB37A0E7C495C1256F9600633E9B.htm

• scorpiodiver

Deelnemer
    26 juni 2006 om 17:04

Dit wilde ik dus ook zeggen, maar ik gebruikte misschien teweinig woorden om duidelijk over te komen…
    Ik dacht aan het gezegde: een goed omstaander heeft maar een half woord nodig.
    Maar ik ken de Werner niet en hij kent hier heel wat mensen en hij weet hun antwoord naar waarde te schatten. En daar hoor ik blijkbaar (nog) niet bij :))

• Werner

Deelnemer
    26 juni 2006 om 18:41

starlight, kieskeurig heb ik al doorgespit hoor. 🙂 aan dpreview ga ik seffens beginnen.

@scorpiodiver no hard feelings hoor 😉

• scorpiodiver

Deelnemer
    27 juni 2006 om 08:31

Geen probleem, hoor. Als iedereen, die op een forum komt, slecht gezind wordt omdat er een antwoord hem/haar niet aanstaat, dan moet je er gewoonweg niet opkomen!!
    Voor de rest hoop ik dat je vindt wat je aan’t zoeken bent…

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader