Duikforum Duikforum Materiaalbespreking Scubapro GC-12

• Creator
    Discussie

Rookie71
    Deelnemer

Hallo,

is er iemand die enige ervaring heeft met een computer GC-12 van Scubapro? Ik zou deze, als beginnend duiker, op de kop kunnen tikken voor 75€. Graag uw mening…

Rookie

• Scubapro GC-12

Mike reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 9 Leden · 10 Reacties
  • Luc Dupas

Deelnemer
    21 juni 2006 om 02:54

Geld weggegooid !!!

Kijk eens op eBay en aanverwante… met wat geduld tikt ge een Aladin Pro op de kop voor om en bij de 80-100EUR.

• Dedjutoch

Deelnemer
    21 juni 2006 om 07:48

Is waarschijnlijk een DC12.
    Deze is momenteel totaal waardeloos! Je zou er eigenlijk geld moeten bijkrijgen!
    Scubapro doet momenteel niets meer aan deze computers! Je kan zelfs de batterij niet meer laten vervangen!
    Niet kopen! Zeg tegen de aanbieder dat hij die beter kan weggooien!

Echt waar!
    Luister maar naar Luc! De Aladin-Pro is misschien ook een ouder type van computer, maar het is een zeer goede computer, die tot voor kort nog nieuw te koop was! Je kan deze nog steeds binnenbrengen om de batterij te vervangen!

Eddy

• Jacky Shark

Deelnemer
    21 juni 2006 om 11:57

DC 12 !!! Laat dat zitten.
    Het is goed voor hoog bejaarden duikers die maar graag willen duiken tot 15 mt.
    Heb met de voorganger daarvan ook gedoken, de NC 11 (software idem)…trappen maken was alles wat de computer deed…
    op wrakken duiken= waardeloos !!!
    Luister naar Luc, Ddt en nonkel Shark.

• RenaatD

Deelnemer
    21 juni 2006 om 12:07

Rookie71, je hebt hier direct de heilige drievuldigheid op uw dak 😉

• Dries

Deelnemer
    21 juni 2006 om 12:26

Hey Jacky,

Lijkt me nog een goeie computer voor mij dan 😉

Dries

• ChrisM

Deelnemer
    21 juni 2006 om 12:51

NIET doen, spul is 12 jaar oud (batterij!) en waardeloos
    geeft op de meest onzinnige momenten aan dat je trappen moet maken, kom je dan op trapdiepte dan zegt ie “laat maar”
    zelf er één jaar mee gedoken (heb er minstens 20 duiken mee om zeep geholpen!) en dan enkel nog aan slechte vrienden uitgeleend
    alleen de armband is eventueel nog bruikbaar om een compas in te monteren
    groet

• Dedjutoch

Deelnemer
    21 juni 2006 om 16:46

Op de Noordzee kan je hem enkel gebruiken als SOLODUIKER! Er wil immers niemand met je meegaan! Eer je onder bent kan je al naar boven om trappen (= stops.nl) beginnen te maken!

Ik kocht er destijds eentje, en bracht hem na de tweede duik al terug binnen. Nog nen hoop geld op verloren toen 🙁

• jan10

Deelnemer
    24 juni 2006 om 23:37

DC 12 is afkorting van ‘douche computer’ , hij tekent al trappen als je onder de douche staat, niet kopen dus
    groetjes

• Rookie71

Deelnemer
    29 juni 2006 om 14:42

Heb geluisterd 😉 bedankt voor de reacties.

• Mike

Deelnemer
    1 juli 2006 om 13:51

ik heb er ook ene gehad en toen ik de batterij wilde vervangen, werd ik ingelicht dat scubapro mij 50 euro terug betaalde indien ik een andere scubapro computer zou aankopen (wellicht met eem minimum van 400 euro).
    Momenteel gebruik ik het bandje als OWT attribuut om kapotgeschoten of handgevangen dingen aan vast te maken.

En, inderdaad, trappen maken is alles wat dat ding kan!
    het verwonderd mij dat ze die lommelen nog niet in de brico verkopen in de afdeling trapladders

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader