Duikforum Duikforum Reizen Wie is er tss. 16 juli en 25 juli in ESTARTIT ??

• Creator
    Discussie

Glenn
    Deelnemer

Ik zit van 16 juli t/m 25 juli in Estartit.
    Wie vanop dit geweldige forum zit er die periode ook? Altijd leuk en handig om duikjes af te spreken eventueel.

Groetjes,

Glenn

• Wie is er tss. 16 juli en 25 juli in ESTARTIT ??

Glenn reageerde 16 jaar, 6 maanden geleden 8 Leden · 11 Reacties
  • Hyper III

Deelnemer
    20 juni 2006 om 21:59

Ik zit daar in de buurt,maar kom pas op 27/7 aan in camping La balena allegre 2,een half uurtje voor Estartit.Zit jij op camping of zo?Sederd wanneer heb jij gereserveerd?
    Mvg
    Bart

• Pavamo

Deelnemer
    20 juni 2006 om 22:16

Vertrekken vrijdag as. voor een weekje naar Estartit met een paar leden van de club, afspreken voor een duik zit er dus nie in, de vissen waarschuwen dat je op komst bent kan ik wel al doen 😉

• trimmer

Deelnemer
    21 juni 2006 om 02:52

zou daar normaal (vanaf 21 juli)ook moeten zijn als “Phaedra” hare weg niet verliest….. -:)

@ bart.
    is dat nog een half uur verder? -:)

• HD

Deelnemer
    21 juni 2006 om 09:08

wij zitten ietske lager; san feliu de guixol (of zoiets) van 15 tot 25 juli.

• Pompierke

Deelnemer
    21 juni 2006 om 16:29

Ik bevind mij aldaar (in Estartit zelve) van 14 juli tot 26 juli (maar normaal heb ik reeds een bootje en een vaste buddy ter beschikking), want ik duik enkel in de voormiddag.

Groeten
    Pompierke

• Jimmy

Deelnemer
    21 juni 2006 om 19:02

Ik kom pas toe op 27 Juli maar ik ken daar wel een belg die daar woont en waarmee ik regelmatig ga duiken op Medes eilanden Zijn boot ligt in de haven van estartit maar hij woont in ‘l escala (boot voor max 5 duikers)
    voor meer info kan ik zijn e-mailadres geven
    Duik ze
    Dirk

• Glenn

Deelnemer
    22 juni 2006 om 09:37

Hallo,

Bedankt voor de reacties!

@ Trimmer: Dan kunnen we zeker nog eens afspreken he!! Je hebt m’n gsm-nr. nog? Stuur jij de jouwe nog eens ff door als je wil!

@ Pompierke: Ikzelf zou ook (normaal gezien) alleen maar in de voormiddag duiken. Is er misschien nog plaats op de boot? Een buddy regel ik eventueel nog wel op één of andere manier.

@ Jimmy: Kun je me zijn mailadres bezorgen? Zou fijn zijn.

Bedankt!

G.

• Pompierke

Deelnemer
    25 juni 2006 om 20:55

Hallo,

Ik weet niet of er nog plaats is op de boot, ik denk dat de persoon waarmee ik ga duiken dezelfde is als deze die Jimmy bedoelt. Een buddy heb je dan niet nodig want deze persoon gaat telkens mee duiken (hij heeft ongeveer 1500 duiken denk ik op de Medes eilanden).

Groeten
    Wim

• Glenn

Deelnemer
    26 juni 2006 om 11:24

OK, ik mail die persoon vandaag nog voor info.

G.

• erikske

Deelnemer
    27 juni 2006 om 16:50

Hallo Glenn,

Ik zit in Estartit van 15-29/7. We zijn met 2 2* en we hebben een eigen boot. Ik zoek nog een buddy die de duikplaatsen kent. Je kan me bereiken via e-mail

Greetz

Erik

• Glenn

Deelnemer
    20 juli 2006 om 16:57

Groeten vanuit Estartit! Bangelijk gedoken met onze Jan…

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader