Duikforum Duikforum Materiaalbespreking Loodharnassen Ralf Tech

• Creator
    Discussie

crisis
    Deelnemer

Als je bij het intem “verloren” kijkt zie je meer en meer dat er loodpockets verloren worden van Ralf Tech. Nu is de vraag, is het toeval of zit er iets niet snor bij die Ralf Tech harnassen?

• Loodharnassen Ralf Tech

I-Viske reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 5 Leden · 4 Reacties
  • blubberke

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:32

die loodharnassen zie je nu ook veel meer langs de waterkant hé.
    Als er meer duikers zo’n harnas gebruiken, is de kans veel groter dat er eens een pocket verloren raakt.

• david

Deelnemer
    19 juni 2006 om 17:19

deze worden ook gebruikt op te joggen ik heb onlangs iemand zie lopen over het strand met zoon loodharnas en enkel lood die mag het ook hebben ze pfff

• Luc Dupas

Deelnemer
    19 juni 2006 om 17:30

Amai ! Dat is dan nog erger dan ik ! Ik stond gisteren in ’t water op de Nieuwe Kerkeweg en merkte dat ik mijn loodgordel vergeten was aan de auto… maar die gasten hebben alleen hun lood mee en zijn de rest vergeten… amai nie… 😉

• I-Viske

Deelnemer
    20 juni 2006 om 08:17

De loodharnassen van Ralf Tech zijn op zich goed, maar het probleem is dat men zeer goed moet opletten op welke manier men de pockets er in schuift. Steek je de pockets er op een verkeerde manier in, dan hangen ze letterlijk vast met maar enkele cm2 velcro! Veel te weinig als je daar bvb 5 kg in steekt. Worden de pockets goed geplaatst, heb je het “plakken” van ongeveer 80cm2 (8cm op 10) velcro, wat natuurlijk een stuk beter is! (en zo hoort het ook!)

Peter

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader