-
Discussie
-
Het was voorzien om gisteren uit Sharm te vertrekken met Thomas Cook, ticket geboekt via Neckermann in een filiaal in Belgiƫ. Betaling via credit card, vertrekuur opgekregen: 21:25.
Gisteren arriveerde ik om 19:00 in het luchthavengebouw, en stelde vast dat er alleen een TUIvlucht was. Mij gaan informeren aan de balie, en krijg te horen dat mijn vlucht werd verschoven naar 09:15. Niemand van de reisleiding die mij op de hoogte heeft gebracht.
Heb ik mijn terugvlucht aangekondigd? Ja, via email aan de filiaalleider in Belgiƫ.
Enfin ik zit vast op de luchthaven … contact opgenomen met de balie in Sharm, contact gezocht met de balie in Zaventem; er is maar ƩƩn mogelijkheid, terugvliegen op donderdag en “mits betaling van de terugvlucht”.ĀØ
Vorige nacht gemaild naar de filiaalleider om dit probleem op te lossen. Na een reminder krijg ik rond 15:00 bericht: “om een brief te sturen naar Neckermann Gent t.a.v. de klantendienst met een relaas van mijn verhaal”. Nergens bericht van wat te doen, of wat zij zullen doen om mij terug naar huis te krijgen!
Op naar een hostess van Jetair, twee telefoontjes later … er is plaats op de vlucht van dinsdag, maar Oostende moet toestemming geven.
Vandaag krijg ik bevestiging dat ik met Jetair terug kan naar het thuisland, aan een heel interessante prijs erbovenop; ⬠87 met inbegrip van de lunch.
Blijkbaar zijn er mensen die heel raar omspringen met het begrip “service” en zich weinig bekommeren om de misĆ©rie van hun klanten.Thomas Cook, grrrrrrrr.
Jetair, dank u wel.