Duikforum Duikforum Materiaalbespreking IRIS interface duikcomputer mares M1

• Creator
    Discussie

tarzan
    Deelnemer

ik ben reeds geruime tijd in het bezit van een mares M1 duikcomputer.
    ik was nu van plan mij de IRIS interface aan te schaffen om de duikcomputer aan de PC te koppelen en zo de duikgegevens uit te lezen.

heeft er iemand goede of slechte ervaringen met deze interface, de prijs is ongeveer 90 euro en de mares-software is gratis te downloaden.

groetjes

• IRIS interface duikcomputer mares M1

tarzan reageerde 7 jaar, 1 maand geleden 5 Leden · 6 Reacties
  • Werner

Deelnemer
    18 juni 2006 om 22:18

Een vroegere buddy heeft zijn eerste exemplaar moeten inruilen (zonder probs,in garantie)
    omdat de gegevens niet richting pc konden… het inruilexemplaar deed het wel goed met dien verstande dat de interface en het vakje op de comp zeer netjes tegenover elkaar moeten liggen want anders geen data overdracht mogelijk.

Ik weet niet of er ondertussen schema’s circuleren op het net om zo’n interface zelf te maken, 3 jaar geleden was dat niet het geval.

• TBoeve

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 16:17

Deze topic dateert al van bijna 2 maanden geleden maar ik heb hem maar net gelezen.

Als je nog atlijd een IRIS wil aankopen, ik heb er thuis nog eentje liggen. Mijn Dacor Darwin heeft het begeven en ik heb ondertussen een Uwatec aangeschaft.

Voor 50 euro is hij de jouwe.

• tarzan

Deelnemer
    7 augustus 2006 om 20:40

Bedankt maar ik heb er al een gekocht, hij werkt prima maar had ik dit eerder geweten dan had ik 45 euro kunnen sparen

• u1344

Deelnemer
    21 mei 2007 om 18:43

Voor TBoeve :
    Ondertussen enige maanden tussen, maar heb jij deze interface nog te koop?Je kan mij bereiken op homer@fulladsl.be of 0477658644. Groetjes,

• Cornee

Deelnemer
    27 december 2015 om 15:58

Hoi Tarzan

Ik ben ook opzoek naar een iris
    waarom valt het programma tegen

• tarzan

Deelnemer
    4 januari 2016 om 09:31

hoikes Cornee

heb uw bericht nu pas gezien

de iris werkt perfect maar ik gebruik hem niet meer wegens aankoop andere duikcomputer.
    als je interesse hebt mag je hem hebben voor 50 euro.

mvg.

tarzan

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader