Duikforum Duikforum Reizen SES Sharks Bay Piramissa- welk duikcentrum neem ik

• Creator
    Discussie

Jany
    Deelnemer

Eind september ben ik in Sharks Bay bij SES. Verblijf (nog maar eens)bij de Russen in Pyramissa en omdat ik dat niet leuk vind zoek ik een goed (degelijk en niet te duur) duikcenter in de omgeving. Laat de info nu maar komen…
    ps : ik ben een PADI OW warmwateramateurduikerke.

• SES Sharks Bay Piramissa- welk duikcentrum neem ik

Jacky Shark reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 8 Leden · 12 Reacties
  • sea angel

Deelnemer
    15 juni 2006 om 06:12

In Pyramisa is er het duikcenter van Mister Diver, nogal Italiaans georiënteerd.

Shark’s Bay heeft een interessant duikcenter; Xaloc genaamd, Mitchel Gonzalez, Belg van Spaanse originie is er de manager.

Boeken met een ander duikcenter uit Sharm, er zijn er 102 in totaal, is geen probleem vermits ieder duikcenter over busjes beschikt en instaan voor de transfers.

Dive Africa Watersports, Scuba Dreamer, Pharao Divers, Divers International (om er enkele op te sommen) hebben nederlandstalige duikgidsen. Mail sturen en prijzen vergelijken!

Het huisrif op Pyramisa is niet veel soeps, dus best kiezen voor bootduiken.

Meer informatie over de duiksites kan u vinden op mijn website http://www.seaangels.be

Prettige vakantie.

• DE_STANNY

Deelnemer
    15 juni 2006 om 10:40

Hey,

Wij hebben een paar jaar geleden ook in dat hotel gelogeerd,toen heb ik gedoken met de mensen van sharksbaydiving center, vlak naast het hotel, was wel leuke bedoeling maar er zijn goedkopere oplossingen.
    Het huisrif van de Pyramisa is idd niet veel soeps, als je will gaan snorkelen kan je beter even het hotel uitlopen aan het strand en links van het hotel gaan snorkelen “aan de andere kant van de aanlegstijger”
    Begin dit jaar heb ik met de Pharao Divers gaan duiken,is ook zeer goed meegevallen.
    en toch iets goedkoper 185€ voor 5 dagen tegen 220 bij sharksbay.