Duikforum Duikforum Materiaalbespreking Greenforce met Tristar kop

• Creator
    Discussie

ikke85
    Deelnemer

Hallo,

ik heb deze vraag ook al op enkele nederlandse forums geplaatst alleen niemand die me er echt een duidelijk antwoord op kan geven….

heeft er hier iemand ervaring met de Green Force Flexi II in combinatie met de Tristar Plus kop?¿? of alleen met de Tristar kop

Deze lamp heeft 3x3W led en green force geeft aan dat het te vergelijken is met 30W halogeen….

is dit echt zo of hebben jullie een andere mening

ik hoor het graag,

Marco

• Greenforce met Tristar kop

SVp reageerde 16 jaar, 8 maanden geleden 5 Leden · 6 Reacties
  • stach

Deelnemer
    14 juni 2006 om 01:07

wattages zeggen niets
    het zijn de ‘lummen’ die enige vergelijking mogelijk maakt en dan nog zijn er veel diverse factoren ie de interpretatie van licht door een persoon beinvloeden

• Lazy Charles

Deelnemer
    14 juni 2006 om 07:46

Laat de verschillende koppen in de duikshop eens naast elkaar demonstreren dan ga je met eigen ogen kunnen vergelijken.
    Ik heb de Tristar en de HID50, de Tristar geeft iets minder maar nog ruim voldoende licht.

• Jan Pieter

Deelnemer
    14 juni 2006 om 08:22

Ik heb een tristar plus met een A12 batterij en ik vind het een geweldige duiklamp. Het licht is zeer helder en de brandduur tov de gewone halogeen gaat maal vier.

• SVp

Deelnemer
    14 juni 2006 om 13:34

Bij veel duikwinkels kan je de koppen lenen (of huren) voor een testduik !
    Zelf heb ik liever halogeenlicht omdat de kleurtemperatuur me veel beter ligt.
    Als je een LED lamp koopt, dan raad ik aan om de Tristar15 te kopen omdat de lichtopbrengst véél hoger ligt bij een bijna gelijk verbruik (15w ipv 9w).
    Ik heb beiden al heel veel gebruikt op de GreenForce safariboot.

• Lazy Charles

Deelnemer
    14 juni 2006 om 18:53

Juist, even geen erg in gehad. Boek een week op de Green Force en je kan alle lampen gedurende die week naast elkaar zetten.

• SVp

Deelnemer
    15 juni 2006 om 01:32

Vwala. Eind december zijn we weeral weg EN is er nog plaats !

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader