Duikforum Duikforum Reizen Sharm El Sheikh – juli

• Creator
    Discussie

sea angel
    Deelnemer

Zijn er mensen die geboekt hebben in de week van 15.07 of 22.07 in Sharm El Sheikh, en die nog geen duikcenter op het oog hebben?

Het is mijn bedoeling om een groep samen te stellen.

Honderden duiken en 1 jaar onafgebroken aanwezigheid in Sharm staan garant voor een geslaagde duikvakantie.

Geïnteresseerd? U kan zich kenbaar maken via email op sea.angels@gmail.com.

Tot binnenkort.
    Marc

• Sharm El Sheikh – juli

sea angel reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 9 Leden · 18 Reacties
  • stach

Deelnemer
    12 juni 2006 om 17:27

als dit geen achterbakse verkoopstrukken zijn.

eigenlijk is sea angle niet meer dan een leepe verkoper die doet alsof hij een particulier is die met enkele samen wil duiken.

denk jij nu echt dat de gemiddelde duiker zo dom is dat hij het niet zo door hebben?
    http://www.seaangels.be/ toeval neen toch niet .zelfde mail adres.

jacky maakt hier ook af en toe reclame voor een bepaald duikcenter maar die komt er tenminste eerlijk voor uit.dan weet je waar je aan begint. maar dit…vind ik echt achterbaks

• sea angel

Deelnemer
    12 juni 2006 om 18:11

Meneer of mevrouw Stach,

Met welk recht beticht jij mij van valse verkooptrucs?

Je denkt op de hoogte te zijn van de situatie? Dan kan ik jou vertellen dat je verkeerd zit! Want op 18.06 vertrek ik bij Divers International voor persoonlijke redenen, niet alleen bij DI, maar ook uit Sharm als permanent staflid.

Dus … is er niets verkeerd om mijn diensten als privégids aan te bieden, omdat ik in die periode als toerist aanwezig ben, samen met enkele vrienden van mij.

Onnozelaar! Je mag jouw excuses aanbieden.

• Luc Dupas

Deelnemer
    12 juni 2006 om 18:14

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=onnozelaar

Allee dan… nu staan jullie gelijk wat het aanbieden van excuses betreft… 😉

A propos Marc, gewoon uit nieuwsgierigheid, met welk ander duikcentrum had je dan gedacht samen te werken voor jouw voorstel?

• sea angel

Deelnemer
    12 juni 2006 om 19:48

Boat sharing is een realistische optie, als onafhankelijke duikgids.

Nieuwsgierigheid bevredigd?

• Luc Dupas

Deelnemer
    12 juni 2006 om 19:52

Bevredigd ? Wordt alleen maar erger… 😉
    Bedoel je een boot charteren, los van gelijk welke duikbasis ?

• Stropken

Deelnemer
    12 juni 2006 om 20:19

Luc,zit hetzelfde te denken.

Sea Angel,je spreekt in het enkelvoud dat je DI verlaat – je spreekt in het enkelvoud (privé-gids) om een ‘groep’ samen te stellen.Daarna ga je op zoek om een boot te charteren met je ’team’ (website)met de kandidaat duikers.

Wat met de ophaling aan het hotel?Wat met de verzekeringen & verantwoordelijkheden & de benodigde attesten?Welk team ga je dan samenstellen?Wat met de duikflessen/luchtvullingen?

• sea angel

Deelnemer
    12 juni 2006 om 20:28

Luc, minder goeie reputatie misschien bij een aantal duikcenters in Sharm?

Of aandelen?

😉

• scuba sven

Deelnemer
    12 juni 2006 om 20:35

Beste Stach,

Ik vrees dat je er deze keer echt wel volledig naast zit hoor!
    Zelf heb ik Marc enkele weken geleden leren kennen tijdens mijn duikvakantie in Sharm en als er één ding is waar ik wel heel zeker van ben dan is het wel dat Marc niet als eerste gedachte het commerciële in zijn achterhoofd heeft!!!!! En zeker niet achterbaks is!!!!

Hoi Marc,

Laat me gerust iets weten voor die week in Sharm, met veel plezier wil ik nog wel eens genieten van jouw commerciële achterbaksheid 🙂

Sven.

• sea angel

Deelnemer
    12 juni 2006 om 21:01

Stropken,

Neemt u mij niet kwalijk, maar ik heb geen tijd en geen zin om mij in het harnas te laten jagen.

Zoek een ander slachtoffer.

• roger

Deelnemer
    12 juni 2006 om 21:26

Communicatie, jongens, communicatie !!

Tis toch zo moeilijk als je slechts de helft van het verhaal vertelt (ene partij) of kent (andere partij).

• weethetnie

Deelnemer
    12 juni 2006 om 21:35

@Marc
    Heb vorige week een fijne duikweek gehad met u en de laatste avond ons goed geamusseerd tussen pot en pint samen met uwe associé Stefan. Spijtig genoeg is alles volzet voor begin augustus, anders was ik zeker op uw aanbod ingegaan. Alleszins nog veel succes en heel veel klanten want ik kan niets negatiefs verzinnen over de service die we van u gekregen hebben.
    En voor de mensen die hier hun gal spuwen op dit forum, denk eerst even na eer dat ge nonsens uitkraamt!!!!

• Luc Dupas

Deelnemer
    12 juni 2006 om 23:10

> Luc, minder goeie reputatie misschien bij een aantal duikcenters in Sharm?
    Neen hoor Marc… ik hebben tot op heden in Sharm alleen nog maar met ScubaDreamer Diving Collega gedoken en daar was echt niks mis mee, helemaal niet. En van de andere duikbasissen kan ik dus niks zeggen, niks goeds maar ook niks slechts.

> Of aandelen?
    Aandelen van watte ?
    Neen hoor, gewoon curieus… of ge inderdaad daar “zomaar” een fatsoenlijke duikboot kunt charteren als onafhankelijke gids?

• sea angel

Deelnemer
    13 juni 2006 om 06:17

Het is mogelijk om als onafhankelijke duikgids een deftige boot te sharen.

Dit is zelfs een mogelijkheid die ik in de toekomst zal toepassen; af en toe een groep samen brengen en persoonlijk toezien op goeie kwaliteit en optimale service.

Communicatie? Zonder probleem – voor die reden heb ik dan ook mijn emailadres toegevoegd.

• Luc Dupas

Deelnemer
    13 juni 2006 om 08:33

Klinkt leuk Marc, succes !!!

• sea angel

Deelnemer
    13 juni 2006 om 16:16

Luc, Bedankt.

Sven, kweethetnie, barrel, … tof.

• Barrel

Deelnemer
    13 juni 2006 om 21:14

Ha den Marc,

Man o man… ik zou graag een weekje met je mee gaan, maar moet helaas nee zeggen. Nu ja… echt helaas vind ik het niet, ik verwacht mid juli een tweede…, kwestie van prioriteiten 😉

Voor degene die dit lezen maar Marc niet kennen en aarzelen na het agressieve mailtje van stach: Niet aarzelen!!!! Marc is een zeer goede en toffe instructeur/gids, je zal geen spijt krijgen!!!!

Barrel

• Pladijs

Deelnemer
    16 juni 2006 om 20:21

In Juli in Sharm is da nie wat te warm daar , ik heb altijd last van een droge keel is er genoeg
    zee “duvel” om op den boot te drinken.Want ge moet met genoeg volk zijn om te kunnen
    roeien me zo’n ne houten egyptische boot. dat gaat niet zo rap vooruit. maar een waterrad
    met egyptische ezeltjes lijkt me wel een oplossing , datzelfde systeem om water te pompen
    kan gebruikt worden om een boot voor te bewegen. allee nog veel geluk met “red” sea angels
    dive club. Ik denk er serious over na om terug te gaan naar Egypte met mijn 3125 duiken
    zou ik dolgraag een club willen beginnen aan de grens van Soudan ,ik moet niks hebben
    van al dat touristisch gedoe.De naam zal zijn “The great Sea Devil diving center”
    emoties gegarandeerd hhaahahahahahahaahahaghoooe haaaaaaa
    t’is nu de vrije markt in Egypte om te duiken.Wie nie probeert heeft niks !!!

• sea angel

Deelnemer
    17 juni 2006 om 06:33

Yo Pladijs,

Juli en augustus zijn snikhete maanden aan land, maar op de boot vertoeven brengt enige verlichting. En de watertemperatuur is ideaal.

We laten die boys wel roeien, we hebben wel iemand nodig die de trom moet slaan, en die jongens motiveren we met marihuana of ‘hasj’sisha.
    Elke week een missverkiezing ‘wet wetsuit’ organiseren – en binnen de kortste keren hebben we succes.
    Of kajuiten verhuren met inbegrip van kajuitmeisje (+18j) voor de mannen, en voor de vrouwen een potige masseur. Ik start alvast met de voorselectie. Jij kan alvast de gesprekken starten met brij. Moortgat.

Goed idee aan de grens met Soedan, ver weg van het toeristisch gedoe.

Wat humoristische inbreng is meegenomen.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader