Duikforum Duikforum Materiaalbespreking Sea-Doo scooter ervaringen ?

• Creator
    Discussie

maLUCo
    Deelnemer

Beste vrienden , heeft er iemand ervaring met de Sea-Doo scooter en/of andere merken ? Graag jullie mening ! maLUCo

• Sea-Doo scooter ervaringen ?

Panda reageerde 16 jaar, 8 maanden geleden 7 Leden · 6 Reacties
  • steevke

Deelnemer
    9 juni 2006 om 17:41

Brol.

Ik heb er 2 gekocht, de ‘supercharged-versie’, als cadeau voor nichtje en neefje om mee in’t zwembad te spelen en zelfs daar voldoen ze niet.

Groeten

Steven

• Frank_Meise

Deelnemer
    9 juni 2006 om 18:23

Wij hebben er twee gekocht voor de kinderen in het zwembad , de eerste liep al vol water op dag 1 de tweede is ook al stuk…..

Don’t buy this !

• Alain Dob

Deelnemer
    9 juni 2006 om 18:31

Inderdaad 3 duiken en motor volgelopen :-))
    Rommel

Mvg Alain

• Werner

Deelnemer
    9 juni 2006 om 23:58

’t is dat die gavin scooters zo zwaar zijn voor die klein mannen hé 😉

• Dedjutoch

Deelnemer
    10 juni 2006 om 10:35

Haha Werner, dan kunt ge ze ook ne speedboot kopen voor in’t zwembad. Die vindt ge waarschijnlijk goedkoper (nieuw!).

Dedjutoch

• Panda

Deelnemer
    10 juni 2006 om 22:26

VVRRREEMMMMMDDD ?????
    als ik de reactie’s hier lees dan zijn die allemaal negatief, ik zal daar dan maar eens een positief berichtje aan toevoegen.
    ik heb een orginele vs supercharged en een immitatie supercharged , ik ben over beide eigenlijk best tevereden. mijn voorkeur gaat toch naar de origenele sea-doo vs supercharged. deze is wat stiller onderwater en heeft net dat beetje extra vermogen!
    ik heb nog nooit last gehad van volgelopen motoren of wat voor probleem dan ook.
    ze gaan beide ruim een uur mee tijdens een snorkeltour, en hebben al heel wat tourkes achter de rug, mijn advies is wel “ga niet te diep” ik gebruik ze dan ook niet om te gaan wrakduiken. ik denk niet dat ze daarvoor bedoeld zijn maar meer voor wat veredeld snorkelen !!

Panda

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader